Ora AVM neden kapanıyor?
Çok büyük bir yatırımla kısa bir süre önce hizmete açılan bir AVM (Ora)hakkında basında çıkan kapanıyor haberine yorumunuz nedir? İyi çalışmalar.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Çok büyük bir yatırımla kısa bir süre önce hizmete açılan bir AVM (Ora)hakkında basında çıkan kapanıyor haberine yorumunuz nedir? İyi çalışmalar.
Merhaba alt gelir grubu için yapılan toki evinde alıcının kızı yada oğlu oturabilir mi?Teşekkürler.
Tebernüş Bey, merhaba. Atatürk havaalanı ve çevresi son yıllarda epey prim yaptı, bir sürü yeni proje başladı veya başlayacak. Benzer bir patlamayı Sabiha Gökçen ve çervresi, özellikle Kurtköy ne zaman yapar sizce? Belki de şöyle sormalıyım: Patlama yapmasını engelleyen nedir? Teşekkürler.
Tebernüş bey merhabalar. öncelikle verdiğiginiz bilgiler için cok tesekkur ederim.. hem yatırım hem de oturmak amaçlı bir ev almayı düşünüyorum.. bekar oldugum için 1+1 suan yeterli fakat 2+1 ler daha cok pirim yapar düşüncesiyle 2+1 daire düşünüyorum.(metrekare bazlı düşünmeliyim biliyorum ancak genel projelerden bahsettigim icin oda sayısı verdim:)) proje olarak da fuaye turkuaz nish adalar ve fuayenin dier projeleri arasında kaldım.. sizce hangisini tercih etmeliyim? fuaye turkuaz kule olacagı icin yuksek katlı olanlar daha mı avantajlı olur ileride? kiraya vermek istesem ilerleyen zamanda kule mi yoksa normal katlar mı avantajlıdır? kulede de normal katlılarda da özellikle önereceginiz katlar var mıdır? ayrıca bütcem 400 bin e kadar...bana önerebileceginiz suan cazip fiyatlarda olan proje var mı acaba? tesekkürler...
Merhaba Tebernüş bey..Halkalı 4.Etap Akasya evleri 152 m2 3+1 daire almayı düşünüyorum.Anahtar teslim fiyatı 230000 tl.Konumu Sinpaş ve Tema inşaata bakıyor.Güney Batı cephe ve 2.kat.Bölge gelişimi ve yatırımı için doğru seçimmi evler ilgili görüşlerinizi merak ediyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim..
merhaba Tebernuş Bey,maltepe cevizlide oturuyoruz.50000 tlmiz var.buralaradan yatırım için 180000 tlcivarında 2+1 85 m2 sıfır ev mi almak,yada 220-260 tl aralığında dap dalga kule,dumankaya ritim,vizyon,adakule projelerinden45-60 m2 stüdyo almak mı karlı olur?teşekkürler..
tekrar merhaba, Arnavutköyde(tayakadın bolluca veya imrahordaki arsalar tarla vasfinda.)emlakçılar bir sene içinde buraların yüzde ikiyüz kar edeceğini söylüyor.siz ne dersiniz?
İyi günler Tebernüş Bey, uzun zamandır sizi takip ediyorum bizleri bilinçlendirdiğiniz için teşekkürler. Biz oturum amaçlı Başakşehir'de iyi konumda 2006 yapımı site içinde 3+1, 115m ev almak istiyoruz. Bunun için Esenler'de sitede değil 2005 yapımı 90m iyi konumda 2+1 ve Kayaşehir'de site içinde 1+1 iki evimizi satarak alacağız. Almak istediğimiz ev minimum 205 ile 235 arası kira çarpanına sahip. Satacağımız Esenler'deki 2+1 ev bir aya kiracı çıkacak 150 ile 165 kira çarpanıyla satılık fiyatında. Kayaşehir'deki 1+1 140 ile 160 kira çarpanıyla satılık. 2020 yılı Şubat'ta yani salgın öncesi kira çarpanları ortalama aynıydı ve iki ev alacağımız evi karşılıyordu. 2022'de kira çarpanları çok değişti almak istediğimiz evin 3/5'i ancak eder hale geldi. Şimdi kira çarpanları biraz daha düzeldi ve 5/6 oranında almak istediğimiz evin fiyatı ediyor. Bu kira çarpanları ile elimizdeki evleri satıp üzerine 1,5 milyon para koyarak Başakşehir'deki evi almamızı tavsiye eder misiniz? Ya da yine Başakşehir'de deprem sonrası fakat daha yaşlı ve konumu diğer eve nispeten kötü 185 kira çarpanıyla 3+1 mi almalıyız? Beklemeye devam edersek bu evlerin kira çarpanları daha makul/ortalama aynı seviyelere gelir mi?
oturmak istediğim eve param yetmiyor onun yerine kiralk ev almak mı yoksa onun yerine bist 30'dan 10 hisse seçip oraya yaıtırıp 5 sene beklemek mi ? soruya cevap verirseniz seviririm
Dünya da Kalici Degiliz... Her Canli Olümü Tadacaktir... Adam Gelmis 90 Yasina Kiradan 3 Bin Lira İndirim Yapmiyor.... Adam Gelmis 80 Yasina Satişa Cikardigi Arsadan Evden 100 Bin Lira İndirim Yapmiyor... Ve Adam Gelmis 90 Yasina Adam Diyor Ki Ben %1 den Fazla Komisyon Vermem... Bu Yastaki Kisiler Bu Kadar Parayi Neden Cok Seviyorlar... Adamin Kalmis 5 Yili Veya 7-8 Yili Bugun Yarin Vefat Edecek Halen Para da Para Demekteler.... Oldugum de Benim Cocuklarima Kalsa Ne Olur Kalmasa Ne Olur... Mezar da İken Cocuklarima Kaldi Oo Gobek Mi Atacagim... Ölmüşüm Gitmisim... Bu Tur İnsanlarin Para Asklari Neden Var... Yaş 80 90 Halen Pinti Halen Cimri Ve Varyemezligi NEDENDİR...