Istanbulda 1+1 gayrimenkul yatirimi

Soru

Iyi gunler Tebernus bey.Istanbulda universite okuyorum.Kampusum besiktasta.Ailem ile Istanbulda gayrimenkul yatirimi yapmak dogru olur mu diye dusunuyoruz.4 sene sonrasi icin karli bir yatirim olur diye dusunuyoruz.Besiktasta okuyacagim icin Basaksehir gibi uzak bir yerlerde degilde oraya ulasim icin daha uygun bir yerde onerebilceginiz 1+1 veya benzeri bir daire icin uygun bir proje var mi ? Bu yatirim dogru bir yatirim olur mu ? Fiyat araligimiz 200.000-280.000

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ağustos 2014 | 21:12 Ahmet Hak 1169 Kişi okudu

kiracı

Soru

kira getirisi yüksek olan bi ev aldım içinde kiracısı olan fakat bu kiracı 4 senedir bu yeni aldığım evde oturyor kenedisine yeni ev sahibi olduğumu bundan sonra oturmak isterseniz kira bedeliniz belli rakam söyledim ayne binada kendi evimde var burda kira bedeli aylık 2000 euro kendisi 1200 tl oturyor benle bi kontratı yok eski ev sahibiylede kontartı yok kirayı artırmadığı gibi çıkmam diyor ne yapabilirim ?avukatıma sordum ihbareneme çek oda 6 ay sonra çıkar diyor fakat ben 6 ay beklemek istemiyorum .en kısa sürede nasıl cıkara billirim? saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Nisan 2014 | 00:07 selim artuğ 1169 Kişi okudu

sizce yalova yatırım için uygumu

Soru

tebernüş bey yalova altınova aktoprak köyünde bir arsa var 3 parsel halinde bir parseli 800 m. imarlıda. fiyatı 100 bin 3 parsel fiyatı bu.sizce nasıl yatırım yapılırmı . bu fiyat uygun mu. elimde 5 sene tutsam bu rakam 2 ye katlanırmı. yada acele etmiyim mi. yalova prim yapan bir yer mi.?cevabınız bekliyorum teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mart 2014 | 01:09 sema yılmaz 1169 Kişi okudu

Gürültü yapan komşu hakkında nasıl şikayet yolu izlemeliyim.

Soru

Geç saatler de dahil devamlı yüksek sesle konuşan komşumu saygı çercevesinde uyardım.Fakat gürültüye devam ettiler tekrar uyarmak için gittiğimde evlerinin kendilerinin olduğunu ,bizim kiracı olduğumuz için istediklerini yapabileceklerini bizim karışmaya hakkımızın olmadığını söyleyerek polis olan komşumuz mesai saatinde gelip kapımın önünde hakaret edip vurmaya çalışmıştır bana yardım ederseniz memnun olurum..

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
14 Ocak 2014 | 17:26 eda yılmaz 1170 Kişi okudu

ıspartakule

Soru

iyi akşamlar tebernüş bey ıspartakule efes sitesinde 198m2 daire günep cephe 10 katlı binanın 5 katı 3 cephe siteye hakim daire iiçin 390000 tl istenmekte bu fiyat iyi bir fiyatmıdır birde içinde kiracı var 1540 tl veriyor yatırım için nasıl acaba kiracı 5 yıl kalırım en az diyor şimdiden cevap için teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Kasım 2013 | 19:25 eyup yenice 1169 Kişi okudu

skyland istanbul

Soru

Tebernüş Bey merhaba, skyland istanbul için yatırım anlamındaki görüşlerinizi merak ediyorum. Olumlu bakıyor musunuz projeye? Benim amacım sadece yatırım. Bu projedeki stüdyo daireler sizce yatırım amaçlı olarak uygun mu? Ya da size göre bu amaçla satın alınabilecek şu andaki en iyi proje hangisi/hangileri? Çok teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ekim 2013 | 18:09 Osman Orun 1169 Kişi okudu

cekmekoyde 2+1

Soru

Merhaba Tebernus bey,onceki soruma yanit verdiginiz icin tesekkurler.Cekmekoyde 2+1 daire arayısım suruyor. Bu hafta Adapark ı dolastık ve kafamız iyice karisti. White side 2+1 138m2 365bin lik daireyi cok begenmisken, yarisini kredi ile kendimizi zorlamak yerine daha kolay alabilecegimiz Adapark taki 2+1 91m2 310bin lik daire kafamıza takıldı. Dairelerin malzeme kalitesi esit gibi geldi hatta white side daha kaliteli gibi,Adapark site olarak daha guzel fakat White side daki daire cok daha ferah.Unlu Japon mimarini tekrardan anıyoruz bu arada. White side daki kat mulkiyet sorunu ve nedense sitenin yarisinin bos olmasi da kafamızı kurcalıyor.White side ile ilgili bir yorumunuz,bilginiz ya da incelediyseniz yorumunuzu paylasabilir misiniz. Ayrica Adapark taki fiyatlar simdiden doymus mudur sizce ? Konum olarak daha arka tarafta kalmasi ve tam emin degilim fakat diger siteye gore metroya uzaklıgını goz onune alırsak m2 fiyatlari sizce de fazla degil mi? Simdiden tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Eylül 2013 | 00:27 Can Demiran 1170 Kişi okudu

nurettin erogluna iletilmek uzere

Soru

TC Erdem Karakus  > İSTANBUL LOUNGE 2 1 saat önce""Herkese oncelikli olarak iyi aksamlar... Sitede yasanan tragic komik bi durumu soylemek istiyorum.belki konusu oldu veya olmadi ama spor yapan arkadaslar bilirler spor salonunda malzemeler cok eksik oldugundan site yonetiminden bizlerinde destegi ile birkac malzeme alalim dedik aite yonetimi once bi alicaz dedi sonradanda vazgecip alinmayacagini soledi. Bizde gayet medeni bir sekilde durumu kabullenip bi itiraz etmedik. Fakat bir kac ay sonra yani ramazan ayi icerisinde spor salonunda agirlik aletlerinde eksilme oldugunu farkettik bu durumu site yonetimine sordugunuzda sahsim adina verdikleri cevap bilgileri olmadiklarini solediler bu durum gercekten garip daha sonra o maldemelerin spor aletlerinin nereye gittigini 1.agizdan ogrendikki lounge 1 sitesinde spor salonunun malzeme eksikliginden dolayi sikayet geliyormus. Site yonetimide ilginc bir cozum bulup bizim sitedeki spor malzemelerini ordaki site sakinlerinin memnuniyeti icin lounge 1 e goturulmus ben dahil spor salonunda konustugum arkadaslarada verdikleri cevap bilgileri olmadigi yada telefon blok numarasini alip bilgilendirilecegi tarzinda olmustur. Biz spor aleti isterken spor salonundaki aletler lounge 1 e gidiyor 3 gundur konu icin bilgi verilecek deyip numaram alindi ama tabikide hicbir bilgi verilmedi. Hani bu size layik degil siz kullanmayin dermis gibi siteye ayit olan birseyin kalkip baska biryere site sakinlerinin memnuniyeti icin goturulmesi gercekten komik ama uzucu bir durum. Bu konuda geriye kalan yorumlari site sakinlerine birakiyorum..."" Beğen ·Yorum Yap ·Takip Etmeyi Bırak 2 kişi  bunu beğendi.25 kişi gördü "" Mehmet Sadık Altınayar bu yaziyi direkt nurettin erogluna iletiyorum.bu islem gercekten olduysa buna bir kisinin malini izinsiz baska birisinin kullanimina sunmak olup lugatta hirsizlik olarak geciyor.sitemizin ve mallarimizin sahibi yonetim kurulu mu acaba.bu isi yapan kimse derhal gorevine son verilsin.Beğen  · ""3  · Daha Fazla  · 1 saat önce"" DuyGu ZorBa Toplanan aidatlar az geliyor ki (?) Böyle bir yönteme başvurulmus. İşte yaratıcı Türk zekasi... !!!!Beğen  · ""1  · 1 saat önce"" TC Erdem Karakus Amacimiz kimsenin ekmegiyle oynamak degil tabiki bu olay bana cok komik ve bir okadarda uzucu geldi paylasmak istedim ama duygu hanimin dedigi gibi cok yaratici ""birikadr da uzucuBeğenmekten Vazgeç  · ""1  · 1 saat önce"" Gökçehan Akmeşe Kusura bakma erdem bey ben buraya aidat veriyorsam ki bu da benim ekmek paramdir bunu gasp etmek isteyen olursa onunda ekmegiyle oynarim...Beğenmekten Vazgeç  · ""4  · 1 saat önce"" DuyGu ZorBa Güvenlik ! Sayesinde yan sitedeki komsarimiza havuzlarimizi actik kardes sitemize spor aletlerimizi vermisiz cok mu ? Cidden trajikomik!Beğenmekten Vazgeç  · ""2  · 56 dakika önce"" TC Erdem Karakus Mehmet bey haklisiniz buda bir cozum ama site yonetimi bu durumu dikkate alip hatalarini duzelteceklerine inaniyorum... Oyle olduguna inanmak istiyorum sonucta sorun degil cozum yaratmak istiyorlardir yanlis mi dusunuyrm ???Beğen  · 54 dakika önce"" TC Erdem Karakus Buda bir cozum tabiki mehmet bey ama site yonetiminin bu durumu dikkate alacagini ve hatalarini varsa bir yanlis anlasilma duzelteceklerine inaniyorum yoksa yanlis mi dusunuyrm???Beğenmekten Vazgeç  · ""1  · 50 dakika önce"" Mehmet Sadık Altınayar erdem bey konu ne biliyormusunuz .site sakinlerini salak sanip kendilerini akilli sananlarin bir cezasi olmali.Beğen  · ""2  · Daha Fazla  · 50 dakika önce"" TC Erdem Karakus sızıngıbı dusunup yorumumda gucume gıdenınde bunun oldugunu belırttım...Beğen  · 43 dakika önce"" Nasır Matpan Bu konu mutlaka nurettin erogluna iletilmesi gerektigine inaniyorum cunku eroglu grubun da kemiklesmis bir yonetici kadrosu mevcut ve bu kadro her seyi sayin nurettin erogluna hersey mukemmel mis gibi iletiliyor. Hic bir sorun yokmus gibi iletiliyor ve herturlu sorun hakkin da vurdum duymaz bir tavir icersin deler. Simdi engellen mese ilerde cok daha buyuk sorunlar bize beklemektedir.Beğen  · 36 dakika önce"" Nasır Matpan Sadece yandaki site sakinlerimi alisveris merkezin deki personel de havuz dan faydalaniyor. Ne de olsa aidat odeyen enayiler var Havuz lar ile ilgili Aylardir yonetime bildirilmesine ragmen alinan hic bir aksiyon ......!!!!!!Beğen  · ""2  · 30 dakika önce"" Mehmet Sadık Altınayar bu arada insanoglu yasamini prensipleriyle de duzenlemeli.bilmem sizlere 30.07.2013 tarihi birsey hatirlatiyormu.soz namustur.Beğen  · Daha Fazla  · 17 dakika önce"" Mehmet Sadık Altınayar nasir bey tespit yaptirip aidat odemeyinBeğen  · Daha Fazla  · 14 dakika önce"" Mehmet Sadık Altınayar bu yazismalari tebernus kirecci ve sikayet vat web sitelerine musaade ederseniz koymak istiyorumBeğen  · Daha Fazla  · 12 dakika önce"" Leyla Cidal Altinayar Madem öyle o zaman Lounge 1 den Lounge 2 ye şejlong göndersinler buradakiler yetmiyor..ha bide şemsiyede lazim ..gönder abi gönder...Beğenmekten Vazgeç  · ""2  · 10 dakika önce"" TC Erdem Karakus Valaa nasil bir tespit yapilir bilmiyorum ama site disina arabalarini birakip sirtinda havlu elinde plaj cantasi ile arka kapidan giren insanlar var inanin havuza isten gucten vakit bulup giremiyoruz esim ve ben cmrtesi pazar girelim desek havuzda yer bulamiyoruz toplasn 2 defa girebildik spor salonunun durumu zaren tartisma konumuz ama aidatlarimiz tam hiz odenmeye devammmm...Beğenmekten Vazgeç  · ""2  · 8 dakika önce"" Mehmet Sadık Altınayar fotoyla tespit.burasi kimsenin ciftligi olmamali sitenin ve dairelerin degerini dusurenlere tolerans olmamaliBeğen  · Daha Fazla  · 3 dakika önce""

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ağustos 2013 | 00:00 leyla cidal 1170 Kişi okudu

New Residence Beylikduzu

Soru

Tebernus bey merhaba, New Residence projesinden 2+1 dublex daire almak uzereyim tesisi esimle inceledik ufak tefek eksiklikler ile tamamlanmis ve oturum baslamis durumda.Yapinin konumu nedeni ile mimari projelerini incelemek ve saglamlik depreme dayaniklilik zemin etudu vb.konularda danismam gereken neresi var? Bu bilgileri proje yetkililerinden nasil talep edebiliriz, bu isin usulu nedir talep edilmesi gereken evraklar nelerdir? Bu bolge icin uygun denebilecek bir fiyat teklifinde bulundular.sizce bolge ve proje uygunmu?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Temmuz 2013 | 18:48 Erkin Senbay 1170 Kişi okudu

Ispartakule mi, Kayaşehir mi?

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Öncelikle, değerli hizmetleriniz için teşekkür ediyorum. Soruma gelecek olursak, my world europe 3+1 ve maslak 1453 1+1 yatırımlarımızı yaptık. Şimdi ufak bir bütçemiz kaldı. 1+1 yatırımlık 5 sene vadeli bir yatırım daha planlıyoruz. Lokasyon olarak, ıspartakule ve kayaşehir arasında kararsız kaldık. Ispartakule özel sektör, daha şık binalar. Kayaşehir, toki, daha vasat ama etrafında daha çok yatırım, kuzeye doğru büyüyen şehirde önemli avantajları var. Metrekare 1500-2000 aralığında yapacağımız bu yatırımda hangi lokasyonu önerirsiniz. Teşekkürlerimle.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Nisan 2013 | 14:15 Serdar Adalı 1170 Kişi okudu