almira residans iskan harcı
Teberrüş bey merhaba ; benim almira residansta 1+1dairem vay 2 ay oldu alalı kat irtifakı tapulu, altun inşaat iskan almak için 1800 gibibir para talep ediyorlar. ben belediyeden sorduğuda A Blok % 60 Blok % 30 iş bitirimi var C Blok yapım aşamasında . size sorum bu şartalr altında iskan alınabilirmi iskan parası daire sahiplerinden talep edilebilirmi 1+1 için 1800 gibi bir meblağ normalmi ayrıca bu parayı veririm ama noterden yazı istedim onuda vermemek için binbir bahane sevinirim iyi akşamlar.....
