sorun çıkaran bir malik ile sıkıntı yaşıyoruz
Hocam, Anadolu yakasında bulunan 55 senelik 8 dairelik binamızı yenilemek istiyoruz.Arsa küçük olduğu için müteahhitlerden kayda değer bir teklif alamıyoruz.Ancak şu anda bizler için makul bir teklif aldık ve değerlendirmek istiyoruz. 7 daire mutabıkız fakat dairesini depo amaçlı ( diş hekimi -araç gereç) kullanan bey ; hiç bir şekilde görüşmeye yanaşmadan iletişim yollarını kapatıyor. Nezaket kuralları içinde mutabık olmak istiyoruz ama sanırım bu mümkün olmayacak. Apartmanın yenilenmesi elzem.Mecburen hukuki yollar gündeme gelecek. Sorum: Bu malikin redleri süreci imkansız hale getirebilir mi? Süreci çok fazla uzatır mı? İlginiz için teşekkürler..
