yeşilpınar çevresi

Soru

yeşilpınar karadolap mah. veya göktürk civarından ev satın almak istiyoruz.bir seçenek üzerinde yoğunlaştık.karadolap mah.de 2+1 95 metrekare batı cephe 10 katlı binanın 10. katı için 245000 isteniyor.vialand ve yeni yapılacak metroya 10 dk yürüme mesafesinde.göktürk veya yeşilpınar fikrinizi paylaşırsanız sevinirim.iyi akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2014 | 21:43 su kayış 1141 Kişi okudu

esila kent

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Esila kent projesi hakkında bir bilginiz var mı? Ne önerirsiniz? teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Aralık 2013 | 11:40 FATİH KARADAG 1142 Kişi okudu

10 yılda amorti eder

Soru

selam tebernüş bey 300.000 tl gibi bi birikimim var geçen bi arkadaş oda emlakçı kendisi bana 350.000 tl ye bir yer olduğunu döyledi bu yer lalelide zaten bende 20 senedir ordayım işim gereği bu yer girişin üstü 90 mt bi yerdi lokasyonu iyi yani kalbalık kira getirisi 2000 ila 3000 arası değişir sizce nasıl uygun mu ki bence iyi bir yatırım 10 yılda kendini amorti eder birazda pazarlık yapar alırım diye düşünüyorum yorumunuz için şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Aralık 2013 | 17:36 sinan kaldan 1141 Kişi okudu

Gaziosmanpaşa Sarıgöl Konakları

Soru

Merhaba. Bütçemize uygun oturum amaçlı ve de değer kazanabilecek satılık daire araştırıyorum. Gaziosmanpaşa Sarıgöl Konutları fiyat olarak daha uygun buldum fakat muhit hakkında bilgi sahibi değilim. Çevre olarak değer kazanıp kazanamayacağı hakkında da bilgi almak isterim. Yardımcı olursanız cok sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Kasım 2013 | 23:48 Sema Yağcı 1141 Kişi okudu

emlak değeri

Soru

Merhaba,2 proje arasında kararsızız,yatırım amaçlı tek odalı düşünüyoruz. Biri nurol park Güneşli net 63 metrekare fiyat 284 bin tl ,diğeri temapark halkalı net 53 metrekare fiyat 254bin tl ,sizce hangisi kısa sürede daha çok kar getirir,yardımcı olursanız çok memnun oluruz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Kasım 2013 | 20:50 Ata Bulak 1141 Kişi okudu

Fiyapı FİTOWER

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Fiyapı fikret inan-ma geçen eylül ayında Fitowerda teslimlere başlayacağını iskan,abonelik,kdv,m2 ödemeyenleri bu ödemeleri yaparak anahtarlarını almaya çağırmıştı.Çağrısına çok az talep gelince teslimleri iptal etti.Sanki daire teslim ediyor,yaşam başlatıyor.1 teneke Ahahtarla bizi kandıracak aklı sıra.O anahtarları 2 sene evvel A1-2 blok sahiplerine teslim etmişti.Sonuç ortada.O paralarıda çarpmadan iflas açıklamak istemiyor anlaşılan.Dairesi 2.,3. kişilere satılan arkadaşlarımızın durumu perişan.Tapusu olanların dairelerine kavuşup kavuşamıyacağı yada ne zaman kavuşacağı meçhul.İnşaatta bir çalışma yok.Bu adam çıkıp tek laf etmiyor.Ettiği zamanda tehditle para istiyor sadece.İstediği paraları ödemeyenleri proje içinede almıyor.Bu adamın projeleriyle ilgilenen bazı arkadaşları okuyorum üzülüyorum.Lütfen inteneti kullanıp bir tarama yapsınlar paralarını sokağa atmasınlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Kasım 2013 | 21:17 sinan kala 1141 Kişi okudu

Kentsel dönüşümde 2/3 magduriyet

Soru

Gürsel bey 10 daireli bir binada bir mütehait 7 daireyi tek başına satın aldı ve binaya çürük raporu alıp yıkacak bizede satın diye baskı yapıyor.şimdi 2/3 onda tek başına olduguna göre ve kanuna göre ben o nasıl bir proje çizerse razı olmak zorundamıyım.diyelimki kabul ettim ortak olmak istiyorum dedim .peki bu adamın ne yaptığından ne kara aldığından benım nasıl haberim olacak .zıra sarmaşığımız için beni ortak yapmamak için kanundan yararlanın beni devre dışı bırakabılır mı.yani bana teblıgatı o mu yapacak yoksa belediye mi yapacak .zıra benim niyetim onu zora koşmak değil ama benım onun ne yaptığından nasılı haberim olacak.belkımdıger ıkı daıreyıde alıp tek ben kalacağım böylece toplantıyı tek basına kendı yapıp karar alırsa ve yıkarsa veya baska karar lar alırsa ben ne yapacagım. Böyle bır durum da kanun bana ne hak tanıyor.cunku su tehdidi yapıyor satmazsanız 2/3 bende binayı yıkar hakkınıza düşeni belediye rayıcınden (ki bu piyasa rayicinin yarısı) hesabınıza yatar sızde dışarda kalırsınız .kanun bu hakkı tanıyor diyor.evet ama bu ben 2/3 ün aldığı karara itiraz edersem.burda 2/3 tek kişi de buna rağmen ben aldığı karara itiraz etmek istemiyorum yalnızca ne yapacaksa ben hissem oranında ortak istiyorum. Ne yapmalıyım bılgı ve cevaplarınız için teşekkür ederim saygılar

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
24 Ekim 2013 | 00:38 Mustafa pek 1142 Kişi okudu

biristanbul evleri teslim hakkında

Soru

iyi günler tebernüş bey bir istanbul evleri ne zaman teslim edilecek bir bilginiz varmı 9 ay önce teslimatlar başlıyackı şimdi ağustos 2013 diyorlar bu konu hakkında billendirirseniz sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Haziran 2013 | 11:50 tufan sönmez 1142 Kişi okudu

Üsküdar mı Şerifali mi?

Soru

Tebernnüş Bey merhaba, Üsküdar Sultantepe 2+1 90 m2 evimiz var.Ev 40 yaşında.Piyasa değeri yaklaşık 180.000-200.000 TL arası.Evimiz şimdilik kirada.. İleride yatırım amaçlı düşündüğümüzde; 1 Alternatif:Üsküdardaki evi satıp üzerine 100.000 TL kredi çekip 300.000 TL civarında Şerifali-Yenişehir bölgesinde ev almak mı? 2.Alternatif: Üsküdar Sultantepe'de kentsel dönüşümü bekleyip ev yenilendiğinde değeri daha yükseleceğinden o zaman Şerifali-Yenişehir bölgesinde fazla borca girmeden almayı mı bekleyelim.. Bu ikisi arasında kararsız kaldım.Sizin fikirlerinizi rica ederim..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Nisan 2013 | 15:01 Semra Erdem 1141 Kişi okudu

İNNOVA 4. ETAP EVLERİ

Soru

innova 4 etap evleri için sözleşme imzaladım. 30 ay sonrası en geç teslim edeceklerini belirttiler. ama ev maket halinde olduğu için ve daha önce böyle bir ev almadığım için endişelerim var. Acaba ev sorunsuz teslim edilirmi? güvenebilirmiyim? TEŞEKKÜRLER...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Şubat 2013 | 15:52 kayhan demirci 1142 Kişi okudu