ACUNKENT D BLOK SON DURUM NEDİR
Sayın Tebernüş bey size sorum şu acunkent d blok son durumu ne durumda ordan d blok tan bir daire almayı düşünüyorum henüz krediye uygun değil şimdi alırsam sizce sorun yaşarmıyım.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Sayın Tebernüş bey size sorum şu acunkent d blok son durumu ne durumda ordan d blok tan bir daire almayı düşünüyorum henüz krediye uygun değil şimdi alırsam sizce sorun yaşarmıyım.
Merhabalar Tebernüş Bey Sizi hem basından hemde internetten takip ediyorum.Yatırımcıları çok iyi yönlendiriyosunuz.Bende bir yatırım yapmak üzereyimam bursada oturuyorum istanbul piyasasını pek bilmiyorum erogly skyland projesinden 1 veya 2 adet ofis almayı düşünüyorum satışlar yeni başladı ben daha önce eroglunun başka bir projesinden daire aldıgım için eroglu müşterilerine %15 indirim yapıyorlar benim baktigim ofis 84 m2 15 kat.. kat sayısı önemlimi kdv dahil 6500 m2 fiyatı verdiler teslim tarihi Ağustos 2016 prim yaparmı acaba lokasyonda 10 bin tl m2 bahsediyorlar dogrumudur bu fiyatlara ulaşırmı şimdiden teşekkurler ....
mrb tebernüş bey bulut özdoğan beyin yorumlarına aynen katılıyorum makrom yapının esmia istanbul projesi yaklasık 1 senedir baslayamadı esenyurttaki imar sorunları bahane ediliyor eylül ayını bekliyoruz eylül ayında ruhsatlar çıkacak deniyor ama benim ümidim yok açıkcası sizde sanırım makrom yapı ve lütfü beyle ilgili haber yada röportaj yapmayı yakın zaman içinde düşünmüyorsunuz ,Bulut bey sosyal medya üzerinde makrom yapıdan daire alan müşterilerin olusturduğu siteler var ordan takip edebilirsiniz saygılar...
Merhaba, kendime ev ararken de başkalarına fikir verirken de yazılarınızı okuyorum, ona göre karar veriyorum, öncelikle insanlara sağladığınız bu ücretsiz profesyonel emlak danışmanlığı hizmetiniz için teşekkür ederim. Ispartakule'de birçok konut var, markalı markasız. Ağaoğlu, Garanti Koza, Avrupa Konutları, Patara, Efes, Olimpos vs. Tümünün tesisleri güzel, açık kapalı havuz vs. Ancak bunlar arasında sadece Ağaoğlu'nun tesisi aidata dahil değil, onun ayrı bir my club diye birimi var, o da faal değil. Bu durum göz önünde bulundurulduğunda, yatırım için, yine de Ağaoğlu tercih edilebilir mi? Fiyat sıralaması şöyle: Avrupa Konutları > Ağaoğlu > Garanti Koza > Patara,Efes,Olimpos. (Bizimevler konumuzun dışında) Ağaoğlu markası bu denli fark yaratabilir mi?
Merhaba, Andromeda plus projesinden daire satin aldim. Dairenin ara odemesini de 2 ay once tamamlayarak Agaoglu'na tum borcumu tamamladim ve tapumu almaya hak kazandim. Ancak, Agaoglu'nun bana tapu icin ulasmadigi gibi ben Agaoglu'nu aradigimda kesinlikle bana donus yapilmiyor ve gicistiriliyorum. Acaba, 1. Andromeda Plus'ta tapu sorunu mu var? Hukuki yonden nasil ogrenebilirim? 2. Yasal haklarim nedir? Ihtar cekmezk, yada tapu 'ya sormak vs...hukuki ise yarayabilecek aksiyonlar var miidir? Tesekkurler,
İyi günler, Osmanlı İnşaat Beylik Konaklarından bir daire satın aldım. Daireyi alırken kaba inşaatı henüz tamamlanmıştı. Sonraki 2 ay boyunca bir ilerleme olmadı ve bu ay içinde dış yalıtımı yapılmaya başladığını gördüm. Telefonla aradığımda da daire içinde ince imalata da başladıklarını ve en kısa sürede tamamlayıp teslim edeceklerini söylediler. Sitedeki tamamlanmamış iki bloğu sorduğumda onları da tamamlayarak diğer dairelerle beraber teslim edeceklerini söylediler. Bu durumda imar sorunu çözüldü mü? Yoksa çözülür umuduyla mı inşaatlara devam ediyorlar?
merhabalar, bakırköy kartaltepe mahallesinde 5 katlı bir apartmanın 4. katında 80 m2 lik 2+1 bir evim var. binanın eskiliği, kuzey cephe olması, rutubet ve ses yalıtımından kaynaklanan komşu gürültülerinden artık bunaldım. halkalıdaki yeni projelerden (soyak evostar ve dumankaya konsept halkalı) yeni bir evde oturma fikri güzel geliyor bana. (benim işyerim taksimde bu arada) emlakçılardan aldığım fiyat şimdiki evim için 220-240bin aralığı. halkalıda ilgilendiğim evler ise 3+1 300-330 bin tl aralığında. sizce bakırköyden ayrılmak önümüzdeki 10 seneyi gözönüne alırsak saçmamı olur. fikirleriniz benim için önemli. şimdiden teşekkürler.
merhaba tebernüs bey,tuzla aydinli mah sini gelisim acisinda sizcede yavas gitmiyomu suanki arsa m2 sini 1ooo-1300 tl mahalle arasi icin tahmin ediliyor.sizce bu fiyatlar normalmi 3 sene önce 270-290 tl araligindaydi.tesekkürler saygilar.
Merhaba Tebernüş Bey, Başbakan geçen gün Yeni Havaalanının açılması ile birlikte Atatürk Havalimanının yalnızca iş jetlerine hizmet vereceğini açıkladı. Bu durumda Atatürk Havalimanı çalışanlarının yeni havalimanına taşınmasıyla Atakent mahallesindeki konutların değerinde düşme olur mu?
Merhaba Destekleriniz için çok teşekkürler. Almayı planladığım evde kiracı var ve aynı kiracı ile devam etmek istiyorum. İzlenecek yol nasıl olur acaba? Mevcut evsahibi ile ortak bir görüşmede tanışmak ve yeni kontrat mı yapılır?