Yapı Mütahidinin Ortak Alanları Bağımsız Bölüm Olarak Satması
Merhabalar; tapu dairesinden tüm maliklere yazı geldi. Yazıda; "ortak alan olarak görülen yerlerin şu an oturan maliklerlerce, yolsuz olarak adlarına bağımsız bölüm tescil ettirdikleri ve bizim muvafakatımız istenmekte..." Zannımca bunu, şu an orada oturanlar değil mütaahid yapmıştır. Ben bu muvakatı vermek istemiyorum çünkü; yapanın yanına kar kalmamalı. İlgili belediye, tapudaki görevli vs. maaşını aldıkları işi doğru yapmamışlar... Neler yapabilirim? Aydınlatırsanız sevinirim. Hoşça kalın.
