şile çavuş mahallesinin geleceği
Tebernüş bey merhaba, şile çavuş mahallesinde villa imarlı arsamız var. acaba burasının geleceği hakkında öngörünüz nedir ? çok teşekkürler,
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Tebernüş bey merhaba, şile çavuş mahallesinde villa imarlı arsamız var. acaba burasının geleceği hakkında öngörünüz nedir ? çok teşekkürler,
Merhaba ,bizim 9400 metrekere hisseli ,tarla tapusu gorunen 297 metere kare hissemizin oldugu bir arazimiz var bu arsamizdada 3 katli kayitli olamayan binamiz var kat mulkiyeti almak.icin butun hissederlardan noterde onay almamiz.gerekecekmi teskkurler iyi gunler .
ikiz willa bodrumları iş yeri olması için perde beton olması gereken yer iskandan sonra yıkılarak iş yeri haline getirdim ikiz villa olduğu için 2 dükkanıda herbirini ayrı ayrı mı başvuru yapacağım? teşekürler
Selam paşaköy sancektepede simpaş projesi var ancak genel olarak imar yok şirketlere özel imar iznimi veriliyor ...Bi de imar açılacakmı yakın zamanda....
merhabalar kolay gelsin 2003 yılnda abim fevat etti.abim öldüğü günün ertesi günü eşi babamla birlikte belediyeye gidip babamın olan yerini abimin eşinin üstüne geciyorlar biz beş kardeşiz bizim bu yerde hakkımız yokmu egerki varsa nasıl bir yol izlemeliyiz tesekkürler
Peki jega alanın imar durumu nedir? İnşaat nasıl yapılır?
Merhaba, 15 Aralık 2017 tarihinde tapu sahibi oldum. Evi müteahitten sıfır aldım. Yıl sonuna kadar emlak beyanında bulunmam gerekiyor mu? Yoksa bir kaç ay daha zamanım var mı?
Merhaba Satın almak istediğim güzel bir daire var. Apartmanın çatı katı iki daire birleşik halde. Fakat aşağıdaki bir daire ile %30 oranında karşılıklı payları varmış. Aşağı dairenin benim alacağım dairede benim ise onların dairesinde %30 luk hak sahibi oluyormuşum. Diğer ortağı tanıyorum fakat bu evi almalımıyım. Fiyatı bayağı cazip.
Ruhsat tarihi geçmiş evin elektrik ve iskan almak istediğimiz de büyük Mevla para çıkıyor. Birde yapı denetim yanlış ölçü almış buda sorun oluyor oysaki yanlış ölçü aldıklarını biliyorlar. Lütfen yardıma ihtiyacım var
Biz de ev sahibinin doğru bedelle düzeltmesini istiyoruz ama kabul etmiyor. Bize düşen ceza tutarı ne olur?