Kanunen bir sakıncası olmadığını sanıyorum... mümkünmü???
Işıl seren hanıma bir sorum olacak;bildiğiniz gibi 5 yıl içerisinde satın alınan gayrimenkulun satış fiyatının üzerinden kazanç vergisi ödenmektedir.Peki bu durum 5 yıldan fazla gm satışında da geçerlimidir?Ve böyle bir Gm kredili satışında tapuda evin değerini banka kredi değerinden düşük(emsal değeri düşük ise) göstermenin ne sakıncası vardır.Yani ev 100 bin tl çekilen kredi miktarı 75 bin olduğu halde belediye de emsal 50 bin tl ise bu rakamı tapuda gösterebilirmiyiz?ne gibi sakıncaları olabilir?Vergi takibine girmeyeceği muhakkak çünkü 5 yıldan sonra satışı yapılıyor.
