Rayiç bedel farkından ceza ödermiyim?
Ahmet Bey merhaba. 11/5/2012 tarihinde Gaziantep Şahinbey ilçesinde 79.000,00 TL ye 55 m2 bir daire satın aldım. Bunun için 28.000,00 TL kredi kullandım. Rayiç bedel 16.000,00 TL olarak tapuya işlenmiş. İlk dairem olduğu için tecrübesizliğimden dolayı itiraz etmedim. Şimdi daireyi satıp Ankara'dan ev almak istiyorum. Rayiç bedel 18.000,00 TL olduğunu söylediler. Evi satın alacak arkadaş kredi kullanmak istiyor. 95.000,00 TL evi satmak istiyorum. Eve banka 75.000,00 TL eksper değeri gösteriyor sanırım. Bu durumda benim için cezai bir işlem olur mu? Ekstra bir ücret ödemem gerekir mi?
