merhaba sayın kireçci sizi oldukça uzun bir zamandan beri ilgi

Soru

merhaba sayın kireçci sizi oldukça uzun bir zamandan beri ilgiyle takib etmeye çalışıyorum.emlak konusundaki bilgi birikiminizi bizlerle paylaşmanız size olan güvenimizi kat be kat artmasına sebep oluyor.sizinle şu an tıkanıp kaldığım bir sorumu yöneltmek istiyorum.ben büyük çekmece kumburgazda bulunan zeytinsuyu tepesi evleri 5.etap toprak sahibiyim mütahitten kat karşılığı olarak 5 adet villa karşılığı anlaştık bana villaları teslim aldığıma dair villa teslim tutanağı ve fatura iliştirilmiş olarak verdi imzalamamı istiyor fatura tutarı olarak KDV %1 olarak göstermiş ve genel toplam olarak 8.808.71 tl göstermiş sizden ricam bu belgeyi imzaladıktan sonra beni bağlayıcı bir yanı olabilirmi beni yarın kanunlar nezninde herhangi bir sorunla karşı karşıya kalırmıyım?şimdiden ilginize teşekkür eder başarılarınızın devamını dilerim CENK TÜRKOĞLU

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Nisan 2010 | 23:31 cenk türkoğlu 666 Kişi okudu

selam öncelikle degerli görüslerinizi bizlerle paylastiginiz i

Soru

selam öncelikle degerli görüslerinizi bizlerle paylastiginiz icin tesekkur ederim.ben mart 2008 de silivri akören de15400m2 tarla aldim [m2 birim 7 ytl]simdi 9 ytl teklif ediyorlar satip baska bir yermi almaliyim yoksa beklememmi daha iyi olur .tesekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Eylül 2008 | 15:48 mehmet genc 665 Kişi okudu

TEBERRÜŞ BEY DEMİR FİYATLARI DAHA DÜŞERMİ.3 AY ÖNCE 2 Mİ

Soru

TEBERRÜŞ BEY DEMİR FİYATLARI DAHA DÜŞERMİ.3 AY ÖNCE 2 MİLYONDU NE OLDUDA 1.15 SEVİYESİNE DÜŞTÜ.BİZ 1600 BAĞLANTI YAPTIK ZARAR ETTİK NEDİR BU DALGALANMA.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Eylül 2008 | 02:34 OSMAN AYDIN 665 Kişi okudu

Mevcut çatı piyesli daire m2 artar ise şerefiye öder mi

Soru

Merhaba, Binamız kentsel dönüşüm sürecinde. 5 katlı ve 15 daireden oluşmakta. En üst katlar ise çatı piyesli olup tapuda da bu şekilde geçmekte. Çatı piyesi olan bölümün m2 sini elverdiği ölçüde arttırmak istesek m2 nin büyümesinden dolayı şerefiye bedeli ödemek gerekir mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mayıs 2025 | 16:55 Zehra Türker 663 Kişi okudu

Tapu da kat + çatı yazan bir daire

Soru

Merhaba. Ben ev ararken ilanda 3+1 daire yazan bir evi beğendim ve eve müşteri oldum. Evin tapusunu görmek istedim ve resmini gönderdiler. Ev ilanda 110 metrekare olarak ve dubleks olarak görünüyor. Tapu da ise 3.kat + çatı olarak görünüyor. Kat mülkiyetli bir ev. Alt katta salon Amerikan mutfak, bir oda ve banyo+tuvalet, bir balkon Üst katta iki oda, banyo+ tuvalet ve küçük bir teras var. Tapuda ev brüt 71 , net 44 metrekare görünüyor. Bu durum diğer üst kat daireler için de geçerli. Bu durumda ne gibi problemler çıkabilir? Değerli bilgilerinizi paylaşırsanız minnettar kalırım. Şimdiden teşekkür ederim. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2025 | 00:26 Mehmet Gül 663 Kişi okudu

3. Derece doğal sit alanı

Soru

Merhabalar hocam. Foça da 3. Derece doğal sit alanı ibaresiyle bir arsa buldum. Fiyat olarak 1.7m bandında. 363 metre kare. Arsanın yakınında ve etrafında villalar var. Uzun dönem yatırım olarak alınır mı. 3. Derece doğal sit alanı imar çıkar mı bu yatırım sizin açınızdan mantıklı mı. Teşekürler hocam.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mayıs 2025 | 17:34 Kaan Öztürk 664 Kişi okudu

Yeni imar plani uygulamasi etkiler mi

Soru

Tebernus bey merhabalar ilce merkezinde niteligi arsa olan bir yerim var. 2021 yilinda almistim. Ev yapmak icin o donem imar capi belgesi de almistim. Ancak yapi ruhsati alamadim maddi imkanlardan dolayi. Bugun ogrendigime gore belediye arsamin da icinde bulundugu bir bolgeyi 18 uygulama karari almis. Benim arsamdan da %25 oraninda kesinti yapilacakmis. Araami 2 parsele bolup bir parseli mustakil diger parselini ise tanimadigim 3 kisiyle hissedar yapmislar. Niteligi arsa olan bir yerden yeniden dop kesintisi yapabilirler mi? Kimden bu konuda destek yonlendirme alabilirim? Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ağustos 2024 | 22:11 Hakan konuk 663 Kişi okudu

İskan Alma İşlemleri Hakkinda

Soru

İyi günler.Bir müteahhitle anlaşıp müstakil çelik villa yaptirdik.İsi yapı ruhsatlı ve yapı denetimli olarak tüm resmi olarak işlemler yapildi.Ancak yüklenici müteahhit anlastigimiz paradan daha fazla para istedi ve evi bitirmesi.Biz kendimiz evi yaptık bitirdik yapı denetim belediyeye iş bitim dilekçesini verdi.Ancak SGK kayitlarini sorguladigimizda SGK ilisiksiz belgesi için dosya açılmamış.Muteahit ile mahkemeligiz.Santiye şefi inşaat 1 yıl oldu iskan alın yoksa ekstra aylık para istiyor istifa ederim diyerek tehdit ediyor.Bu durumda iskan için ve şantiye şefi durumu için nasıl bir yol izlemeliyiz.cevaplarsaniz sevinirim.Belediye iskan başvuru için SGK ilisiksiz belgesi istediği için iskanada başvuru kabul etmiyor

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Temmuz 2024 | 22:30 Murat Eses 664 Kişi okudu

31.12.2018 de teslim edilmesi gereken dairem 1.5yil geçmesine rağmen hala teslim edilmedi

Soru

31.12.2018 de teslim edilmesi gereken dairem borcunun tamamını ödeme me rağmen teslim edilmedi kat irtifakı tapusunu aldım fakat oturum izni alın madi ve söz verdiği gibi bir ev yapmadı örneğin mutfak fayans olacak ti laminant parke yaptı gece holü vardı yapmadı dolaplı lavabolar olacaktı yapmadı bunun gibi bir çok şey ler var nasıl bir yol izlemeliyim ihtarname çeksem nasıl olur ve nerden çekmem gerek yardımcı olur saniz sevinirim şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Haziran 2020 | 21:41 Ali Aydoğan 663 Kişi okudu