kentsel dönüşüm
merhabalar şu an oturduğum site mayıs ayı içinde resmi gazetede kentsel dönüşüme alındı. Evlerimiz 90 metre kare ama bahçe paylarımız büyük. belediye yetkilileri 2-3 defa toplantı yaptılar. birlik olun çağrısında bulundular. ama site içinde 200 daire var .Sitede oturan ev malikleri kendi aralarında uzlaşma sağlayamaz ise bizlerin zararı olur mu . yani evler 45 yıllık oturulamaz derler mi ya da imarlı tapulu evlerimizden çıkartılır mıyız veya toki ye mi devredilir teşekkür ederim
