dairelere arsa paylaşımı nasıl olur
merhabalar 4 katlı binanın 4 katında oturmaktayım 95 mt kare yaklaşık tapuda 100/300 yazıyor arsa payımız var ön ve arka tarafta mütaite vermek istiyoruz binaca 12 daire çıkartıyor mütait 6 on a6 bize 3 katta olan tapusunda 100/300 yazıyor 2 daire de 50/300 yazıyor 1dairede de50/300 yazıyor 1daire ve 2 daire ters dublekxken iptal ediliyor tapuları ayrı ayrı çıkıyor diyorlarki 1 2 daire bize 2şer daire istiyoruz 3 ve 4 daire yanı bize dublex düşüyor biz anlaşamıyoruz sizce bu doğru paylaşımmı bize yardımcı olursanız seviniriz
