Avrupa Konutları Atakent 3 - Otis Asansör sorunları
Sayın Kireçci, Avrupa konutları Atakent 3 projesinden 1 ay önce evimi teslim aldım. Genel itibarı ile Avrupa konutları markasına yakışan kalitede bir ev ancak arkadaşların asansörler ile ilgili şikayetlerine katılmamak mümkün değil. Eşim hamile, her an diken üstündeyiz, lakin 9.ncu katta oturmama rağmen gün oluyor 3 asansör de çalışmıyor. 60-65 yaşındaki büyüklerim maalesef merdivenden 9 kat çıkmak zorunda kaldılar. Şikayetlerimizi kaç kez ilettik bilemiyorum, eğer kayıt altına alınıyorsa mutlaka bulunacaktır, yetmedi bizzat site yönetimine bildirdik ancak halen sıkıntılar devam etmektedir. Sayın Çetinsaya'nın ve site yönetiminin iyi niyetli, sorun çözümüne yönelik çabalarından kuşkumuz yok ancak, dünya para verdiğimiz evimizde, takdir edersiniz ki rahat etmek istiyoruz... Saygılarımla
