İskansız bina da 10 yıllık daire aldık
Merhaba, Ümraniye de 10 yıllık binada ters dubleks daire aldık alırken iskan var diye biliyorduk hatta biz pek fazla anlamadığımız için, Kredi çekeceğinimiz bankanın ekspertizini gönderdik banka ekspertizi herhangi bir sorun yok deyip bize Kredi verdi. Bizde sormadık daha takı tapuda ki kat irtifakını, kat mülkiyeti yapmak isteyene kadar. Şimdi biz kandırıldık mı ? Bu iskansız kat irtifakılı 10 senelik daire ileride bize sıkıntı yapar mı ? Son olarak çözüm olarak nasıl bir yol izlemeliyiz ? Şimdiden vereceğiniz cvp için teşekkür eder kolaylıklar dileriz.
