Büyükçekmece eskice çiftliğinde baraja giden tarla tazminatı.
Merhabalar Tebernüş bey. Bizim büyükçekmece gölüne giden tarlalarımız var.Şimdiye kadar iskiden hiç bir ödeme almadık yani istimlak bedeli gibi.1 yıldır iskiye açılmış haksız kamulaştırmadan kaynaklanan el koyulma davamız var.Size sorum şu acaba tazminat bedelleri neye göre biçiliyor.Birde bu tazminat bedelleri için açılan dava sonuçlanması ne kadar sürer.Bize bu davadan 800 metre karelik bir yer için ne kadar bir ödeme yaparlar.Teşekkürler.
