benım merak ettıgım bı konu var sancaktepede oturan bı bıre
benım merak ettıgım bı konu var sancaktepede oturan bı bırey olarak aldıgımız duyumlara gore lojmanlar kalkıcak ve yerıne tokı cok guzel evler yapıcakmıs ben bu konunun dogrulugunu merak edıyorum???ve eger varsa boyle bır durum bu konuyla ılgılı odeme sartlarınızın oldugu bı bolum ıcın yonlendırme beklıyorum sızden...en kısa surede cvp beklıyorum sımdıden tsk ederım..
