Sit 3 alani olan arsa alinirmi?
Abi mrb.ben kocaeli kartepe seka kamp civarinda 255 m2 arsa almayi dusunuyorum.Fakat arsa sit 3 olarak geciyor.Bu alisverisin bir sakincasi olurmu?Kisa surede ev yapma gibi bir niyetim ve durumum yok.bahce niyetiyle kullanacagim.tesekkur ederim
