Kirada kalmak mı? Satın almak mı?
Tebernüş Bey merhaba. Viaport Venezia sitesinde 2+1 127m2 dairede 1900TL ye kirada oturmaktayız. Yeni evlendik ve herhangi bir borcumuz yok. Eşimle birlikte 10000TL civarı gelirimiz ve yaklaşık 280 bin lira civarında bir birikimimiz var. Kira çarpanı 300 civarında. Sizce kredi çekip ev mi almalı yoksa %14 civarındaki mevduat faizini biraz daha mı değerlendirmeliyiz? Kafamız çok karışık, yardımlarınızı bekliyorum.
