Nef 13 ve fold home sistemi
Merhabalar eylül 2014 tarihinde nef 13 den daire aldım(daire demeyelim otel odası) 300.000 lira. bugünkü degeri ise aynı sıkışıp satmaya kalksanız belki 280.000lıra dolar veya enflasyon zararını siz hesaplayın. Gelelim fold home sistemine 24 tane fold home dan ancak yarısı var havuz,barbekü alanı entertainment room ve depo iptal ama satarken tama tersi bu arada hala tapuda yok.Son olarak bu şirket nasıl %42 kar payı vaat ederek şatış yapabiliyor kolay gelsin iyi çalışmalar
