Kira Çarpanı Aynı Olan Daireler - Kurtköy mü ? Halkalı mı?

Soru

Sayın Tebernüş Bey, Bir konuda değerli yardımlarınıza ihtiyacımız var. Kira çarpanı 160 olan iki adet 1+1 daire daire arasında kaldık.1.Dairemiz Pendik - Kurtköy'de SGH'ye 5 dk., 2. Dairemiz Halkalı - K.Çekmece'de... K.Çekmece gölü manzaralı.. Günün sonunda, fiyat ve kira çarpanı noktasında çok yakın iki daireden birine konum dolayısıyla karar veremedik. Atatürk Havalimanı'nın kapanması sonucu SGH'de kapsaite arttırımı olması, Ahmet Yesevi Mahallesi Sağlık Teknokent inşaası, Hızlı tren vb gibi faktörlerden dolayı Kurtköy bizi kendine çekerken, Halkalı'da metro, 3.Havalimanı, Kanal İstanbul, ulaşım aksları gibi hususlardan dolayı Halkalı'dan da mahrum olmak istemiyoruz. Ek olarak 3.Havalimanı'nın açılması ile birlikte Halkalı pozitif mi etkilenir yoksa, negatif mi etkilenir, bunu bilemiyoruz. Belirttiğim konum sorunsalı ile ilgili kıymetli düşüncelerinizi rica eder, iyi çalışmalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Aralık 2017 | 12:35 Cihan Eren İnaltekin 2881 Kişi okudu

Çatalcanın neresinden arsa alınır

Soru

Kolay gelsin Tebernüş Bey Elimde 150000 lira kadar var 10 sene dokummayacağim yatırımlık Çatalcanın hangi köyünden arsa veya tarla alsam tavsiyeniz ne olur teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ocak 2017 | 10:35 Lokman Savaş 2882 Kişi okudu

silivri değirmenköy tarla alınırmı

Soru

merhaba silivri değirmenköy araplı mekinde yatırımlık tarla alınırmı 1 dönüm arazi ortalama 60 bin istiyolar. 70 bin lik bütçem var hangi bölgelere yatrım yapabilirim..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Eylül 2016 | 22:16 ahmet 2881 Kişi okudu

İskansız binada ortak su faturası

Soru

Tebernüş bey merhaba, Kiracı olarak oturduğum binada iskan olmadığı için su faturası ortak geliyor. Ve her ay ev sahibi elimize borcumuzun yazdığı bir kağıt veriyor Kağıtta kaç M3 kullandığıma ve su saatinin sayaç numarasına dair hiç bir bilgi vermiyor. Sadece tutar yazıyor.. Ve sürekli tüketimimizden fazla para ödüyoruz. Öyle ki bazen fatura toplamından fazla para topluyorlar veya fatura tutarı çıkmadığı için biraz daha para toplayacaklarını söylüyorlar. Yani kafalarına göre dağılım yapıyorlar hesapları tutturamıyorlar.. Bunun için nasıl bir yol izleyebiliriz kiracı olarak haklarımız nelerdir ? Usule aykırı değil midir ? Bilgi verirseniz sevinirim

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Aralık 2014 | 11:50 Seda Kırılmaz 2882 Kişi okudu

pelicann hill mi armina evleri mi ?

Soru

merhabalr tebernüş bey ,şuanda bahçeşehir armina evlerinde oturuyorum ancak en üst kat olduğu için tavan su alıyor evimiz 3+1 120 m2 ve site yönetimide çok iyi değil evimizi 250.000 tl ye satıp bahçeşehirde aynı büyüklükte yeni bir ev almayı düşünüyoruz ama son zamanlarda büyükçekmece gölmevkiindeki pelican hill residancede 2+1 100 m2 200.000 tl siz neyi tavsiye edersiniz armina prim yaparmı yoksa satmalımıyız ? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Kasım 2013 | 12:58 eyüp demir 2882 Kişi okudu

Bursa-Karacabey Sanayii bölge arsa

Soru

Merhabalar, ben karacabey sanayii bölgesinden. Bir bucuk dönüm arsa almak istiyorum. Fiyati: 25 000 EUR. Tercih edermisiniz. karacabey bölgesi geleceye yatirim olabilir mi? Tesekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Eylül 2013 | 13:41 Vedat Dal 2881 Kişi okudu

kentsel dönüşüm hakediş

Soru

Merhaba Kentsel dönüşüm alanı ilan edilen Zeytinburnu Sümer mh oturuyorum.Kiptaş buradaki halk için inşaa ettiği Sahilpark konutlarından şu an oturduğumuz evlerimizden % 25 kesinti yaparak anlaştığı daire sahipieri ile tapu devir işlemlerini yapmaya başladı. Benim sorum ben 75 metre kare bir evde oturuyorum ve bu kesintiden sonra 55 metrekare olarak evimi değerlendiriyorlar ve bana 1+1 olan daıre tiplerinden 59 ve ya 65 metrekare olan (tabı aradaki fark için 2500 tl ödemem şartıyla metrekare başına) teklif ediyorlar.Fakat ben 1+1 dairelere aile olarak sığamayacağımdan dolayı yine farkını ödemek koşulu ile en az verdiğim daire karşılığı olan 75 metrekarelik bir daire almak istiyorum .Kiptaş yetkilileri bunun olamayacağını sadece 1 +1 seçebileceğim konusunda zorunluluk getiriyorlar. Böyle bir hakları varmıdır yada bu konu hakkında kiptaş haricinde kimden yardım alabilirim. Teşekkürler

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
20 Nisan 2013 | 12:11 erol topcu 2882 Kişi okudu

dap dalga ve rotana anlaşması

Soru

merhaba sizleri ilgi ile takip ediyorum bu çizginizi bozmamanız dileğiyle. lansman zamanı dap dalga kula deniz cephe 6 katta stüdyo daireyi 193000 tl ye 36 ay peşin fiyatına taksitle aldık. rotana ile anlaşıldığı haberlerini izlemekteyiz. firmaya ve sektöre yakın biri olarak biraz bilgilendirme ve düşüncelerinizi alabilrimiyim bu anlaşma için. iyi bir yatırım ve maliyetlenme olarak görüyormusunuz aldığımız daireyi. birde dalga kule biraz daha e5 olarak ters bir yerde rotana ile anlaşıldığında müşteri bulunmasında burgu ve tangonun gerisinde kalırmı.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Şubat 2013 | 17:50 ertur alkan 2881 Kişi okudu

Kiracıyı nasıl tahliye edebilirim

Soru

Merhabalar Tebernüş bey, öncelikli hayırlı sabahlar diliyorum.benim sorum şöyle geçen yıl 0 aldığım daireye borcunu rahat ödeme maksadıyla kiracı koymuştum.ilk bir kaç ay iyi güzel şekilde kirasını ödedi.ancak bilhassa son bir kaç aydır kirasını zamanından gecikmeli şekilde ödüyor.bu ay ise hiç yatırmadı.buda yetmezmiş gibi ben korona tedavisi nedeniyle hastanede yatıyorum şu sıralar.geldi telefonda beni tehdit etti.hodri meydan çıkmayacağım gel çıkarabiliyorsan çıkar gibi cümleler kullandı.bu adam ayrıca geçen ay eve dostunu getirmiş diye evde kıyametler kopmuş.hanımıyla kızkardeşi o kadını fena dövmüşler.tabi olay karakolluk olmuş. Yani bir tutanağada ulaşabilirim bu konuda. Bu tutanak benim işimi görürmü.ben bu durumda kiracıyı nasıl çıkarabilirim.şimdiden teşekkürler hayırlı günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Kasım 2020 | 09:19 Emrah Çağman 2879 Kişi okudu

Kozyatağı -19 Mayıs Mahallesi Konut Alımı

Soru

Tebernüş Bey iyi günler dilerim. Bir konuda bilgi ve tecrübenize ihtiyaç duyuyoruz. Şu anda Çekmeköy?de oturuyoruz. Kızımız bu yıl lise eğitimine başladı. Sabah servis 6:20?de alıyor. Yeni okulunun yeri nedeni ile Bağdat Caddesi çevresine bakmaya başladık. Şaşkınbakkal, Caddebostan, Göztepe, Feneryolu, Kozyatağı gibi. Kozyatağı 19 Mayıs Mahallesi? nde bir daire var. O çevreyi sevdik. Sokaklar sakin, yeşil. Bağdat Caddesi?ne yakın. İhtiyaç duyulabilecek her yere yakın. Ekte linkine yer verdiğim dairenin malzeme kalitesi güzel ve evin içi kullanışlı. Bu eve 900 bin TL teklif vermeyi planladık. Diğer taraftan bu çevrede ev fiyatlarının İstanbul geneli ve Kadıköy İlçe?ye göre daha az düştüğü hatta bazı endekslere göre yükseldiği görülüyor. Bir de toplamın %40?ı gibi kredi kullanacağız. Kendi oturduğumuz evi kiraya vererek satın mı almalıyız, yoksa kiraya mı çıkmalıyız bu konuda da tereddüt yaşıyoruz. Değerli tecrübeleriniz çerçevesinde bize görüşünüzü iletirseniz çok mutlu oluruz. Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Kasım 2017 | 11:07 Tamer Çelikten 2879 Kişi okudu