Değer artış vergisi yüzdesi
Öncelikle bu hizmetiniz için içtenlikle teşekkürler. Ocak 2013'te 192,000 TL'ye satın aldığım (üç yıl taksit ödedikten sonra) 55m2 1+1 evi 255,000 TL'ye satarsam ödemem gereken değer artışı vergisini hesaplamaya çalışıyorum. 2013 istisnası 9,400 TL düşüldükten sonra geriye kalan 53,600 TL'nin % kaçını ödemeliyim? (Rastladığım rakamlar %15 ile 35 arasında değişiyor; yüzde neye göre belirleniyor?) Bir de, belediye rayiç bedeli benim evi satın aldığım bedel midir? Farklı ise (rayicini bilmiyorum), evi rayiç bedelinin altında satarsam hangi bedel üzerinden değer artış vergisi ödemem gerekir? Tekrar teşekkürler Saygılarımla
