bira işçi evleri hakkında
merhaba. şişli kuştepe de ki bira işçi evleri ile alakalı bir gelişme var mı acaba? şişli belediyesinin bu yapılar için 9.50 olan imar durumunun daha yüksek bir rakama gelme ihtimali varmıdır sizce. ve son sorum şu: bira işçi evleri satılamaz geliştirilemez ise sizce bu yapılarda en kötü senaryo ne olabilir? cevabınız için teşekkür ederim.
