en iyi yatırım aracı arsa mı? imarlı mı yoksa tarla mı

Soru

sayın tebernüş bey. şu sıralar en iyi yatırım aracı arsa mı?arsa alınacaksa da tekirdağ , çerkezköy, kapaklı, çorlu etrafından arsa almayı düşünürsek tarla mı en iyisi yoksa imarlı mı olmalı, ya da durumu ne olmalı, amaç 3-5 sene içinde çok kar edip satmak yani ticaret yapmak, ne diyorsunuz, ya da 3-5 sene sonra müteahhide verip dairelerin yarısını alıp kiraya vermek ya da dükkan yapmak

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Eylül 2015 | 14:28 ahmet yayla 2756 Kişi okudu

kurtköyde proje sıkıntısı

Soru

merhaba tebernüş bey kurtköydeyapımı devam eden green village resort sitesinden 4+2 dublex daire almayı düşünüyoruz 280 metre kare civarı fiyatı 650 bin dediler sizce uygunmudur birde bu projenin ilk sahipleri bitiremeyip şimdiki yeni sahiplerine devretmişler bunlar projeyi devam ettiiriyorlar korkum şu acaba ilerde bir sorun çıkarmı daireyi alırken nelere dikkat etmeliyim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ekim 2014 | 23:13 seçil güzel 2755 Kişi okudu

Acıbadem Alsancak site dairesi almalımıyım?

Soru

Merhaba,Acıbadem Alsancak sitesinde daire alıcam.3+1 net 110 metrekare 450.000 TL sizce almalımıyım?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Temmuz 2014 | 18:04 Çiğdem şimşek 2756 Kişi okudu

kurtköy de bulunan dairelerim hk

Soru

Merhabalar, Bundan yaklaşık 1.5 yıl önce emlakkulisinde anadolum inşaat firmasının yeni projesi tanıtılıyordu,buradan görerek gidip miniroyal projesinden 2 adet 1+1 daire aldık..bir tanesi 73 ve diğeri 82 bin..Evler bitti ancak ne yapacağımızı bilemiyoruz çünkü beklediğimiz fiyatlara kesinlikle satılmıyor biz 100 bin civarı satarız diyorduk ancak durum öyle değil.Sizce evleri satalım mı şu an ne ederse,yoksa kiraya verip bekleyelim mi ayrıca peşinatsız aylık 2000 tl ödemeli olacak önereceğiniz bir proje var mı? Şimdiden teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2012 | 13:38 yasemin akay 2755 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba;Evimi satması için bir emlakçı ile gö

Soru

Tebernüş Bey merhaba;Evimi satması için bir emlakçı ile görüştüm, gelip evimin resmini çektiler. Her hangi bir taahhütname imzalamadım. Eve bir kaç müşteri getirdiler. daha sonra satmaktan vazgeçtim. İnternete ilan verdim. bir süre sonra evi sattım. alan kişi bu emlakçıyla taahhütname imzalamış. Bu beni bağlar mı.?İlginize teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Şubat 2012 | 14:30 Kürşat Sönmez 2755 Kişi okudu

Blue Lake Küçükçekmece istanbul

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Sizinde bildiğiniz üzere Küçükçekmece'de Blue Lake yapıldı ilk yapıldığı zaman 1+1 daireler 195000 dolar'dan satışa çıkmıştı.Bizzat kendim sormuştum ve çok pahalı gelmişti o zaman 2014 senesinde...Şimdi ise sitelerde ve emlak ofislerinden aynı tip daireler 750 binden başlayıp fiyat değişikliği göstermektedir yukarıya doğru.Binanın ruhsatının iptal edildiği ve yıkım kararı olduğu biliniyor.Sormak istediğim sizce yıkım olur mu ? Böyle bir riske girmeye gerek varmıdır ? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ekim 2020 | 08:33 Serkan 2754 Kişi okudu

Ev piyasası durgun mu şu aralar abi

Soru

Üstad merhaba evim var 1,5 aydır satış için ilanda ve civara göre fiyatı ne ise onu yazdım 1200 küsür ilan görüntülenme var ama 1 kişi bile aramadı. Acaba bu virüs nedeniyle millet parasını cebinde mi tutuyor sizce de böyle mi yoksa ben mi yanlış düşünüyorum. Eğer öyle bir durum varsa sizce ne zamana eski haline düşer çünkü krediler şu anda düşük peşinat %10a düştü e fiyatını da ederini yazdık. Sağolun varolun

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Nisan 2020 | 11:46 Zeki İplikçi 2754 Kişi okudu

Aracıyı aradan çıkarsak olur mu sizce

Soru

Abi şimdi selamlar kolay gelsin sana. Ben Ankarada sağlık personeliyim keçiörende 2+1 dairem var satmak için ilana çıktım ben 300bin TL yazdım beni birisi aradı yabancı hollandalı bir müşterisinin olduğunu ve evimle ilgilendiğini söylediler ben de tamam dedim sonra sözleşme yapmak için buluştuğumuzda ben evin hollandalıya tam 425bin TL'ye satıldığını öğrendim. Ben bir yolunu bulup babam biraz düşünecek satmak için diyip sözleşmeyi imzalamadan oradan ayrıldım.ü Şimdi el insaf yani bakımını çeken ben, vergisini ödeyen ben, kredisini ödeyen ben, kiracısıyla ilgilenen ben, tamiratını yapan ben ama elin adamı geliyor uyanıklık yapıp hiçbir şey yapmadan tam 125bin TL cebine indiriyor yani resmen benden kat be kat daha fazla kar ediyor. Şimdi ben adamın işlettiği döviz bürosunu öğrendim oraya gitsem kendim konuşsam kendim fiyatta anlaşsam sizce başım ağrır mı bir sıkıntı çıkar mı. Düşünceleriniz ve bu konu hakkında kiyorumlarınız benim için önemlidir selamlar saygılar abi.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mart 2020 | 10:26 Burhan Şen 2754 Kişi okudu

noter onaysız sözleşmeyle peşin ödemeli daire satın aldım

Soru

merhaba efendim ben 2012 yılında kendi aramızda noter onaysız sözleşme ile darire aldım ödeme tahütnamesi ödediğim para yazılı sözleşme şartnameli aldığım firmanın kaşesi imzalı hersayfa altında ama noter gitmedik güvendiğimden şimdi bu firma bana 2014 03 teslim etmesi gereken daireyi teslim etmedi tapumu vermiyor bugun yarın yalanlar söylüyor benim elimdeki sözleşmenin hükmü yokmudur gecikme cezai tutarı her aya 500tl o zamanki bedeli alabilirmiyim ben dava açsam ne olur yoksa bu dair başka birine satar diye korkuyorum. daire şu an bir aydır kiraya verdim elektirik su kaçak şantiye şuan , doğalgaz sözleşmemle kendi üzerime açtırtım . daireye tetbir koydura bilirmiyi bu konuda beni aydınlatırmısınız kimselere güvenim kalmadı

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
30 Haziran 2017 | 10:53 cihan bilici 2753 Kişi okudu

Eminevim gibi kuruluşlar yardımıyla ev alınır mı?

Soru

Öncelikle selam ve saygılarımı sunuyorum. Çok hakim olmadığım bu konuda derin bilgilerinize ihtiyacım var. Bu gibi aracı kurumlarla hiç nakitim yokken birikim yapmak sizce ne kadar mantıklı ve güvenilir? Cevabınız için şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Haziran 2015 | 10:07 ASIM BALKAN 2753 Kişi okudu