Innovia 4 prim yaparmı ve zemin sağlammı
Merhaba Tebernüş Bey , ben kısa süre önce Innovia 4 de 2+1 daire aldım. Buralar ilerde değerlenebilirmi . Zemin sorunu olduğunu öğrendim gerçekten İnnovia 4 ün inşa edildiği arazinin heyelan tehlikesi varmı? Birde havuz cepheli 6. Katta bulunan bu dairenin şerefiyesi aynı cepheli daha üst katlardaki dairelerlerden dahamı düşüktür. Kısacası 27 katlı bu binaların hangi katlarının serefiyesi yüksektir . Bu konudaBelgin Hanıma yazdım fakat cevap alamadım . Lütfen siz bana yardımcı olun . Teşekkürler
