bizimevler 7 iptal mi erteleme mi
ıspartakuledeki sözüedilen bizimevler 7 projesinin iptal edildiği söyleniyor. Bilginiz var mı? Saygılarımla,
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
ıspartakuledeki sözüedilen bizimevler 7 projesinin iptal edildiği söyleniyor. Bilginiz var mı? Saygılarımla,
merhabalar tebernüs bey,benim sorum aydinlida 224 m2 1,50 imarli arsam var 84 m2 den 4 daire cikiyor .ben arsami 200000 tl satabilirim bu parayi tekrar topraha yatirmak istiyorum .yine tuzlaya bahli tepeören mahallesinde 1800-2000 m2 hisseli arsa almak istiyorum,nedersiniz iyi bir yatirim olurmu yoksa aynen böyle kalsinmi ,tesekkür ederim
Merhaba Tebernüş Bey, öncelikle bizlere böyle bir özgür platform sağladığınız ve tarafsız bir gözle tüm sorularımızı yanıtladığınız ve muhteşem bir veritabanı sunduğunuz için teşekkürler. Proje ve anlatılanlar açısında Kozaparktan 2+1 oturma amaçlı bir daire beyendik. ancak ; 1) 42 kat için belediye ruhsatında bir sıkıntı kulağınıza geldimi? iddialı bir yükseklik çünkü 2) garanti koza için nereye baksam 1 memnuniyet varsa 10 şikayet çıkıyor. böyle büyük bir şirket tekrar müşterilerini akkoza daki duruma düşürürmü? Dr. A. Murat Binark ile hiç bu konuları konuşma fırsatınız oldumu? firma geleceğe nasıl bakıyor, bu şikayetler memniyetsizlikler umurundamı değilmi? bir intiba edinebildinizmi? 3)Proje ile ilgili teknik şartname 1 sayfa ve hiçbir detay yok. ben sayfalar dolusu teknik detay beklerken son derece basit bir tek sayfalık evrak verdiler, internet sitelerinde hiçbir bilgi yok detay ve taahüt anlamında... Geçmiş akkoza ile ilgili yazılanları da okuyunca insan korkuyor. bu lansman yapılmadığı için normalmidir? 4) Okul ve Hastane ile ilgili durum netleştimi, sizin kannatiniz ne yönde oluştu? 5) Böyle bir proje sanırım henüz inşaat başlamadı, 2015 sonuna bitermi tamamen? sizin öngörüleriniz ne der? zaman ayırdığını için çok teşekkür ederim. Sevgi ve saygılarımla
Tebernüş Bey merhaba, TOKİ borcunu, %20 peşin indiriminden yararlanarak banka kredisi ile kapatmak sizce mantıklı mı? ben bir türlü işin içinden çıkamadım yardımınız bekliyorum şimdiden teşekkürler
nato yolundan çengelköye inerken yol sag tarafı nın tümü hisseli tapu ama çogu kaçak bir şekilde binaları yapmışlar bu hisseli yerlere de kensel dönüşüm kapsamına girecekmi benim 195 metre hisselibir arsam var bilgi almak istiyorum TEŞEKKÜRLER
Merhaba Tebernüş bey, 5 milyon TL karşılığı olan döviz birikimim var. Şuan İstanbul'da kendime ait oturmakta olduğum sitenin hemen yanı başında, yeni başlayan Avrupa Konutları Esentepe-Kartal projesi 3+1 daire (ortalama satış fiyatı 5 milyon TL) için değerlendirip, proje teslimi (20 ay) sonrasında kiraya vermek mi? Yoksa birikimimi tutup 5-6 sene sonra taşınma düşüncesinde olduğum Bagdat Caddesine yakın bir daire satın almak mı isabetli olur. Yorum ve değerlendirmeniz için şimdiden teşekkür ederim.
Merhabalar Sayin Kirecci, Ben Münihde yasiyorum ve yasim 30. Istanbulda Maltepede suan yapimi bitecek olan bir dairem var(Borcsuz). Mütait tanidigim gel sana dükkan alalim dedi kartal/maltepe arasinda suan bitecek olan bir yapidan. Dükkanlar 1,5-2 milyon Lira arasinda 4-6 bin lira kira gelirli olacak. Benim birikimim Yok. Euro olarak para kazaniyorum almanyada ve türkiyeden bankadan ipotek gösterip kredi ile dükkan almak mantikli olurmu. Emin degilim bana tavsiye edermisiniz ? Bunun ödemesi kolay olurmu nasil olur. Lütfen bilgi verirseniz sevinirim. Kafam karisik. Tesekkür ederim simdiden ve cevabiniz icin. Hayirli geceler münihden saygilar
ben internetten sahibim.com dan arsa araştırırken 350 metre yerin satıldığını gördüm almaya gittim ve 2 b olduğunu söylediler ve yaklaşık 100 e yakın 350 metre yer olduğunu gördüm. satış işlemi için noterden muhafakatname ve sonra milli emlaka gideceğimiz bildirildi. bu yasal mı bu arsaya ev yapabilir miyim
Hocam merhabalar size ufak sorum olacak. İstanbul, Arnavutköy,Baklalı-Hacımaşlı caddesinden bir arsa alacağız. Bu arsa dere mutlak koruma kapsamında olduğu ve imar gelmeyeceği yapılaşma olmayacağı konusunda bilgi var. 400,00 m2 miktarındaki çayır niteleğindeki bu taşınmaz derenin 100 metre yanında bulunuyor. 1) Bu taşınmazla ilgili yatırım yapılır mı acaba? Alacağımız taşınmaz X parselde bulunuyor. 73/1350 hissesi satılıyormuş. 400 metre tapu güncel takyidatta yazan yüz ölçümü İçinde bu kadar hisse olması mantıken mümkün değil.bir çok arsada pay ve payda bu şekilde çok görünüyor. 2) Parselizasyon yapılmamış olabilir mi acaba? Yapılmadı ise bu kadar hisse olması normal mi? 3 farklı taşınmaz bulduk. Hacımaşlı da 73/1350, 86/4205, Balaban da 87/95 Cevabınızı heyecanla bekliyor olacağım. İlginize teşekkürler.
Merhabalar,anneme ait iki katlı 65 m² evimiz var ancak tapuda arsa 171 m² görünüyor ve annemin payı 80/171 pay görünüyor. Kalan Diğer 91 m² ise başka bir eve ait ve evin durumu biraz karışık, toplam 8 pay var ve payların 4 ü banka haczi altında. Şimdi bu durum bize ne gibi sıkıntılar çıkarabilir? Görüşlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler