Kiptaş sefaköy evleri nasıl

Soru

Merhaba tebernüş bey nasılsınız kiptaş sefaköy evleri hakkındaki görüşlerinizi sorabilirmiyim 2+1 380 bine 5.kat aldım,birçok proje sordum babacan port royal başakşehirde vadiyaka vs aynı emsaldeki evlere 700 bin istendi uçmuşlar diye düşünüyorum satamadıkları evleri satmamaya uğraşıyorlar işleri zor

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2017 | 15:16 Erol korkmaz 2676 Kişi okudu

Balkon icin fark odemeye deger mi?

Soru

2018 teslim olan And Pastel projesinde yatirim amacli almayi dusundugum 25 katli bir blokta iki farkli 1+1 daire arasinda karar vermeye calisiyorum. Aslinda ikisi de ayni ancak biri balkonlu digeri balkonsuz. Balkonsuz olan 22. Kat 60 m2 brut ve fiyati 476bin TL. Digeri balkonlu ve brut 66 m2 (balkon 6 m2 civarinda ancak genisligi 70 cm oldugundan biraz fransiz balkon gibi) ve fiyati 526bin TL. Etraftaki benzer projelerde(Dumankaya Vizyon ve Teknik Yapi Uptwins) 1+1 kira bedeli 1,300 TL civarinda. Sorum : Balkon farki icin 50 bin TL fark odemeye deger mi? Aradaki fark kira bedeline veya ileride satmak istedigimde satis bedeline yansir mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Şubat 2017 | 21:21 Ahmet B. Yildirim 2675 Kişi okudu

Dumankaya'dan ev alanların durumu

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Ben ve benim durumumdaki birçok kişi ülkemizin en büyük inşaat şirketlerinden biri olan Dumankaya'ya güvenerek projeden ev aldık. Satış taahhüdü ile inşaatı devam eden projelerden ev alanların durumu kayyum atandıktan sonra ne olacaktır? Koskoca devlet hiçbir günahı olmayan insanları mağdur etmez diye umuyoruz ama hukuki olarak verdiğimiz paraların boşa gitme durumu var mıdır? Şu zor günlerimizde bize durumu, tahminlerinizi açıklayabilir ve yol gösterebilirseniz minnettar oluruz. Teşekkürler, saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Eylül 2016 | 20:43 Orhan Yaman 2675 Kişi okudu

Nidapark mı Bulvar İstanbul mu?

Soru

Değerli hocam merhaba Başakşehirden oturmalık daire almak istiyorum. Aklımda 2 proje var. Birincisi Nidapark başakşehir projesinde brüt 175 m2 süpürülebilir net alan 117 m2 3+1 olan 7.kat peyzaj manzaralı daire fiyatı 620 bin tl. Teslim süresi 2017 eylül. İkinci proje bulvar istanbul brüt 175 m2 süpürülebilir net alan 124 m2 3+1 olan 9.kat peyzaj manzaralı daire fiyatı 600 bin tl. Teslim süresi 2016 mayıs. İki projede yan yana. Sizce nidapark mı bulvar istanbu mu? Fiyat, kalite ve yatırım konusunda değerli fikrinizi alabilir miyim? Şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2016 | 16:54 Samed günay 2675 Kişi okudu

Aydınlı Dumankaya Adres Stüdyo Daire Alınır mı?

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Öncelikle değerli fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yatırım amaçlı düşündüğüm, Aydınlı Dumankaya Adres projesinden brüt 37 m2, 4.kat stüdyo daire için 75.000 TL.ye anlaştık. Eşyalı olarak 600 TL.ye kiraya verilebileceği söyleniyor. Kira çarpanı açısından mantıklı görünüyor. Sizce eve ödeyeceğim tutar makül müdür? Stüdyo daireler prim yapar mı? Teşekkürler, saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Aralık 2014 | 22:58 İsmail Tokat 2675 Kişi okudu

Cerkezkoy nereye dogru gelisiyor

Soru

Ben arsa arazi alanlari zengin zannederdim. Ama goruyorumki disinden tirnagindan arttirdigiyla alan bilincli kesimde cokmus(sayenizdede tabi). O yuzden soyle bir bilgi vereyim. Ama hicbir zaman unutmasinlar. Spekulasyon her zaman olur. Alanlarin almasi icin. ALMİSlarin satmasi icin. Yok buralar bakanliga devredilcekmis, yok toki gircekmis, yok universte gelcekmis, yok otoban geccekmis. Bu gibi spekulasyonlar manipulasyonlar dunyanin her yerinde her alanda vardir, ama heralde/suphesiz en cok bizde vardir. Taksi plakalari icin de 1980 den beri neler soyleniyormus. Ben bes senedir duyuyordum ama soylentiler taa 1980 yilindan beri varmis. Bir tanidigim yari taksi plakasi sahibi, kendi kullaniyor, ona sorduydum, soyle soyleniyomus boyle soyleniyomus diye, oda dediki benim babam plakayi 83 te almis. O zamandan beri soylenti var ama hicbir sey oldugu yok. Yani kisaca turkiyede her alanda spekulasyon tonla gidiyor. Arsa arazi alicaklar kendileri her soyleneni sentezlesinler ama, kendi gidip resmi yerlerden bakmadan, hatta mumkunse yazili kagit almadan, hicbirine inanmasinlar. Emlakcilarimiz devlet dairelerindekileri bile kendi tarafina cekebilirler. Memurlari falan. Sonucta Turkiyede ve Amerikada, hatta eminim dunyanin bir cok yerindede oyledir, kazandigin paranin kaynaginin onemi yoktur. Paran var mi yok mu onemli olan budur. Hicbir emlakciya kimse parasinin kaynagini sormaz. Hatta para sahibiyse basari sahibidir. E parasinin kaynagida bellidir. Sattigi umutlar. Ama kimse bunu ve boyle seyleri umursamaz. Kimse kimsenin malvarliginin kaynagini onemsemez. Sahsen bende. Bu insan psikolojisidir. Ve kolayciligi. Zaten semer vuranda degil esek olandadir kabahat, aslinda... Kendinize semer vurdurarak KABAHATe girmeyin. Birde en saglikli bilgiyi etraftaki ESNAFtan alirsiniz. Sahaya ininden en onemli kasitlardan biri bu. Yemek yada cay icmek icin oturun. Sonra ya buralar ne kadar gelismis falan deyin. Muhabbeti seven esnaf bulbul gibi sakir zaten bolgede donen herseyi. Yalanda soylemez. Sizden maddi cikari olmayacagi icin. Muhabbet biraz daha ilerlerse , yani daha dogrusu siradan bir muhabbette ogrenebileceginiz herseyi ogrendikten sonra, buralardan yer almak istediginizi soyleyin, bu sefer bildiklerini hepten soyler. Bu ilk olarak soylemek istedigimdi. İkinci soylemek istedigimde maketten ev almakla vesaireyle ilgili. Dunyanin her yerinde hersey parayi verene kadardir. Yani satana kadar. Bunu da unutmayin. Maketten ev almaktada bu boyledir. Kimse size teslim etmemek icin ev satmaz, fakat herhangi bir aksilik oldugunda, herkes once kendi canini kurtarmaya bakar. Bu doganin acimasiz kanunlarindan sadce biridir, ehe cok bilimsel oldu, doga kanun falan. SATANA KADAR musterinin yaninda olma felsefesini benimsemeyen iki sirket gordum. Biri buyuk market perakendecisi, digeri elektronik perakendecisi. Bunlar kosulsuz PARA iadesi yapiyor. Gerci ev satmiyorlar. Piyasada kosulsuz iade yazan bir elektronik perakendecisi bir sirket var. Ama bilin bakalim ne iadesi imis. Mal iadesi. Para iadesi degil. Birde KOSULSUZ İADE diye yazmislar. Kosulsuz iadeden ben para iadesi anlarim. Bu bildigin uckagitcilik, hatta dolandiricilik. Bu gelismekte olan sirket tabi. Neyse dunya boyle iste. Parayi gayrimenkule vermeden once kirk kere dusunun. Verdikten sonra degil. Hem oyle ucan kacan bir firsatta yok, para cebinizde oldugu surece. Parayi verene kadar onlar sizin pesinizde kosar. Parayi verdikten sonra siz. 1. SORUma doneyim. arsa araziyle ilgili soru sorcaktim. Anladigim kadariyla nufusu en hizli cogalan yerlerden biri cerkezkoy. Peki cerkezkoy nereye dogru genisliyor. Her sehir gibi batiya mi. Googledan baktigim kadariyla kapakliya dogru genislemis yada genisliyor. Ama istanbula dogru genislemesi gerekmez mi? Yani buyukcavusluya dogru falan. Hani sanayisi istanbuldan besleniyor yani felan diye. Her tarafa dogru genisliyordur hic suphesiz ama en hizli, en bariz ne tarafa dogru genisliyor? Bunu kestirebilmek mumkun mu? 2. SORUm da gene arsa arazi yatirimiyla ilgili. Annem babam 60 yasinda olduklarindan 10 sene kadar verimli omurleri var. En gec maximum 10 sene sonra imar cikabilecek, bunu kimse kesin olarak bilemez tabi ama, yani en azindan gozle gorulebilir sekilde, maximum 10 sene sonra dolabilecek, eh hadi dolmasa bile hareketlenebilecek yerler nereleridir. 10 seneyi gecmeyecek bir yatirimda buyuk ihtimalle arsa tavsiye edeceksiniz ama nereyi tafsiye edersiniz tam. Annem babamda faidelensin diye yatirimdan. Avrupa yakasinda ve anadolu yakasinda saydiginiz yerler ennn cok 20 sene sonra tiklim tiklim dolacak zaten/mecbur hic suphesizde. Eh iste yas ileri, zaman kisitli olunca. Fazla pirim olmasada mumkun mertebe kisa sure olsun diye bakiyomda

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ocak 2014 | 13:05 İpek unal 2675 Kişi okudu

Zeytinburnu Özgöller

Soru

Merhabalar .. Ben Zeytinburnu Sümer Mahallesi'ndeki Özgöller Sitesi'nde oturuyorum.Bloğumuz 9-10 senelik.Dairemiz 100 metrekare civarı 3+1.Bugün için kaç tl değerindedir ? Ve bu sitenin kentsel dönüşüm ile yıkılacağı konuşuluyor.Bir bilginiz var mıdır acaba ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2014 | 17:37 Ali Kraker 2676 Kişi okudu

Kanal Istanbul Cevresi Yatirim Mantiklimi?

Soru

Merhabalar Tebernus Bey, Arnavutkoy Haracci da olan hisseli arsama imar cikti. Civar yerlerden yine hisseli arsa almak mantiklimi?Yurtdisindayim uzun yillardir ve mumkunse kendi ulkeme yatirim yapmak istiyorum. Kanal Istanbul un yapilacagini sanmiyorum ama bildigim kadariyla Arnavutkoy civari depreme dayanikli vede arsam civarinda orman yok. Eger iktidar degisirse imarlari iptal etme sozkonusu olurmu? Cok tesekkur ediyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2022 | 19:04 Guluzar Yilmaz 2674 Kişi okudu

Memurum elimdeki bütün paramı dolara yatırdım yardım eder misiniz

Soru

100bin TL param vardı memurum tek yatirimim başka hiç birseyim yok dolar aldım 5.40 dan şimdi ne yapmam gerekiyor elbette ucsun ülke zor duruma düşsün istemem ama elimde ki para da erisin istemiyorum lütfen akıl verir misiniz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Eylül 2019 | 23:07 Ömer Sarılar 2673 Kişi okudu

Hanımağa konakları hakkında

Soru

selamlar; Pendik Esenler mahallesinde Hanımağa konaklarında daire düşünüyorum.2+1 298 bin tl. 1500 tl civarına kiracı bulabileceğimi söylüyor firma yetkilileri. yatırım/Bölge olarak cazip bulur musunuz. Sinan Toprak yapı hakkında çok bilgi edinemedim, Sizin malumatınız ya da düşünceleriniz nelerdir. Paylaşırsanız sevinirim. İyi günler dileklerimle.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mart 2019 | 02:39 Serkan Aslan 2674 Kişi okudu