yakuplu özgünkent hakkında
Tebernüş bey öncelikle vermiş olduğunuz bilgiler için yeşekkür ederim.insanların kafalarındaki soruları cevaplıyorsunuz.benim sorum şu:hasırcılar çarsısı arkasındaki özgünkent sitesinden 75 metrekare 1+1 daire aldım.92000 tl ödedim.şuan iskan henüz daha alamadık.müteahit in tamamlaması gereken bazı çevre düzenlemeleri var.iskan aşamasında ödeme yapacakmıyız.birde hemen 10 metre dibibmizde matbacılar çarsısı yapılıyor.son hali camları takılıyor.yani yüzde 90 bitmiş vaziyette.bu matbaacılarv sitesinin bize bir getirisi olurmu.yani daire fiatları artarmı.velhasıl yaptığım yatırm doğru bir yatırımmı.teşekkür ederim şimdiden.saygılar...
