istwest sitesinden 1+1 73 mx2 daire hk
Tebernüş bey uzun zaman oldu size soru sormayalı . nasılsınız? benim sorum istwest sitesinden 1+1 73 mx2 , 1950 tl kiracılı 400000 tl. yatırım amaçlı daireyi almak istiyorum. benim sorum 1.- Atatürk havaalanı kalkıyor, bu durum prim açısından yavaşlama sağlar mı? 2.- istwest sitesi hem konut hem de ofis kullanımı olması avantaj mı?dezavantaj mı? 3-projeyi uzun yıllar içerisinde dahada prim potansiyeli nasıl görüyorsunuz? tamamen yatırım amaçlı ve kira geliri bu devirde ve şu piyasa koşulları yatırım yapmak mantıklı mı? yoksa likidete kalmak daha mantıklı mı? karar veremedim. gümrük sektöründe çalışıyorum ithalat-ihracat hem seçim hemde döviz kur yüksekliği ve dış etmenler durma noktasına geldi. işler hakiketen durdu. O yüzden yatırım yapmak ve faiz getirisi yerine hem ev prim hemde kira geliri elde etmek mantığıma daha uyuyor. sizin görüşülerinizi çok önem veriyorum. Çok sağolun ve şimdiden hayırlı bayramlar. İyi çalışmalar.Teşekkür ediyorum.
