İskanı Olmayan Evimize Nasıl İskan Alırız
Sayın Tebernüş Bey Adana Sarıçamda 2 katlı evimiz var. Ben buranın 3.katını yapmayı planlıyordum. Arkdaşlar iskansız evin üstünü çıkma falan dediler. Bende mevcuttaki bu evimiz için nasıl iskan alabileceğimizi size sormak istedim. Elektrik ve su saatleri bulunan. Emlak vergileri ödenen bu ev için nasıl bir işlem uygulanır. 15-20 yıllık bina.Tapu 199 m2. ev 110-120 m2 . Yardımcı olursanız çok sevinirim. Akıl danışa bileceğim kimse yok.
