3. derece sit alanı sorunu
merhabalar tebernüş bey sizlere benim için önemli bir soru sormak istiyorum. Ankara mamak ilçesinde 3. derecede sit alanı kıraç tarlam var. bunu nasıl değerlendirebilirim sizce. emlakcılara satmak istiyorum 7 yıl önce aldığım fiyatla aynı ücrete satarız diyorlar. ne yapmalıyım.
