AVRUPA KONUTLARI TEM HALEN YATIRIM İÇİN ALINABİLİR Mİ?
Avrupa konutları tem 1 den yatırım amaçlı 1+1 brüt 78 net 56 sanırım daire almak istiyorum. 5 kat doğu cephe site içine bakıyor. İçinde kiracısı mevcut 1.650TL ödüyormuş. Tüm masraflar dahil (emlakçı komisyonu, tapu vb.) ortalama 415.000TL gelecek Sizce tem prim yönünden doygunluğa ulaştı mı ben açıkçası 3-4 yıl sonra kadar gelecek metro için bu yatırım yapmak istiyorum. Sizce alınabilir fiyat mıdır?
