Tayakadın Hisseli Tarla Durumu
Merhaba.Tayakadında hisseli tarlamız var.Bu aralar imar konuşuluyor.Bizim tarlamızın bulunduğu yer yüksek katlı yapı imarı görünüyor.300 metrekare hisseli tarlamızın olduğu tarlanın toplamı 6000 metrekare. Bugün parsel sorgulamaya girdiğimde parsel numaramız pasif olmuş.Aktif olana ada numarasıda eklenerek parsel numarası değişmiş.İki sorum olacak birincisi bu değişiklik iyi bir durum mu imarın gelmesine bir sebep mi? İkincisi yüksek katlı imar gelir ise bizim bu metrekaredeki hissede ne yapmalıyız nasıl bir pay gelebilir bize?
