Kira carpani kac olursa ev alinir/alinmaz?
Merhaba, Kadikoyde yeni bir binada 3+1 daire alma planim var. Ancak kira carpani 26 -27 yil civarinda oluyor. Normalde 20 yil makul olan diye biliyorum.Bu nedenle cok mu pahali oluyor alinmaz mi diye sormak isterim.
