körfezkent emlak konut 3 2+1 daire yatırım için ii bir fikirmi
merhaba tebernüş bey tuzla emlak konutlarında 2+1 dairem var bunu satıp körfezkent emlak konuttan 2 adet 2+1 daire almayı düşünüyorum doğru bir yatırımmı sizce
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba tebernüş bey tuzla emlak konutlarında 2+1 dairem var bunu satıp körfezkent emlak konuttan 2 adet 2+1 daire almayı düşünüyorum doğru bir yatırımmı sizce
Merhaba ,sorum Kelesoglu ve Eba İnşaatin Koru Cennet projesi ile ilgili.İnşaat alanının önünde Soğuksu ailesine ait olduğu söylenen koruluk bir alan var.Satış Ofisi çalışanlarınca bu koruluğun belediyeye hibe edildiği ve ayrıca Sit alanı olduğu söylendi.Koruluğun altında cadde ve caddenin altındada yine koruluk var (cadde koruluğu ikiye bölmüş) projedeki binalar koruluk ve göl manzaralı.Projeden 7.kat 3+1 daire için kapora verdik. Projeyi çok beğendik,ancak koruluk alanlara başka bir proje gelirse koruluk manzarası da göl manzarasıda olmayacak.Yapılmayacağı söyleniyor ama nekadar doğru? Sizin cevabınıza göre hareket edeceğimi bilmezi istiyorum.İyi Günler Dileklerimle , Çok Teşekkür Ediyorum.
Merhaba Tebernüş Bey, Ben dahil herkes ev almak için uygun zamanı sordu ve sormaya devam ediyor. Peki yatırımlık aldığımız evleri satmak için doğru zaman nedir? Katıldığınız bir programda elinizdeki mülkleri satmayı düşündüğünüzü (değerlendiği için) hatırlıyorum.Teşekkürler.
Girne ye yerleşelim diye düşünüyoruz.kuzey kıbrıs Girnede ev arsa almakmı,yoksa yatırımlarımızı türkiye de mi yapmak daha uygun bir yatırım olur.görüşlerinizi bekliyoruz
Sayın Kireççi, Yaklaşık 8 yıl önce Ispartakuleden ev aldık.Şehir merkezine uzak olmasına rağmen çok sakin yer olduğundan hoşumuza gitmişti. Yeni hava alanının açılmasıyla buralar yaşanılmaz bir yer oldu.Her dakika tepemizden uçaklar geçiyor ve eşimle balkonda konuşurken birbirimizi duyanmyoruz. Bize ne önerirsiniz nereye kaçalım? Yeni havalimanını projelendiren ve onaylayanlar insanları hiç mi düşünmez? Saygılar Ömer
Merhabalar 150 binTL yatırım yapmak istiyorum yakın zamanda değirmen köye gittik arsa ofisi vasıtası ile müstakil demeleri ne yerler hisseli 400 metre tarlaya 50bin TL istiyorlar bu paraya 1000 metreye yakın müstakil yerler bulmak da mümkün götürdükleri insanlardan kandirdiklari da oluyor siz değirmenkoyun geleceği hakkında ne düşünüyorsunuz birde size sormak istediğim Silivri Çerkezköy Çorlu'dan birinden bu paraya imarlı ifrazli bir arsami veya parayı üçe bölüp bu yerlerden 3 tane tarlami almalı yada herhangi birinden ne kadar alinabiliyorsa tek geniş arazi mı almalı tabiki tek tapulu devamlı söylediğiniz gibi sit alanı su havzası dere koruma olan yerler hariç sizin düşünceniz öğrenmek istiyorum siz ne yapardınız bu yatırımı 10 yıl ve üzeri düşünüyorum teşekkür ederim kolay gelsin
Kooperatifimiz tasfiye halinde olup, 2010 yılında site yönetimi oluşturulmuştur.Ancak kooperatifimiz üç parselden oluşmakta ve site içi yollar kamuya terk edildiğinden Toplu Yapı Yönetimine nasıl ge çebiliriz. Saygılarımla
Merhaba efendim. İzmir de yatırımlık ve kira getirisi olan bir daire almak istiyorum. Maksimum 220 000 tl lik bir bütçe ayırabilirim. Fakat hangi semtten alacağıma karar veremiyorum. En az 1000 tl kira getirisi olan ve ileride iyi pirim yapabilecek bir yer önerir misiniz? Teşekkür ederim
Merhaba, Gayrimenkul (konut, dükkan, arsa) fiyatları yıllık artış oranı neye göre belirleniyor? Buna göre 2015 yılı fiyat artış oranları nedir?
Tebernüş Bey merhaba. Bulvar İstanbul projesinden yatırım amaçlı 2+1 daire almak istiyorum. Dün yapmış olduğum görüşmede göl etabında bu hacimde tek bir daire kaldığı söylendi. Daire brüt 128,53 m2, güneybatı cephesi,parselin doğu ucundaki 21 katlı son bloğun en üst katı. Güneybatıya yönelimi sebebiyle batıya doğru uzanan bütün peyzaja ve güneydeki yapımı düşünülen sular vadisi manzarasına ayrıca arazı yapısı nedeniyle de yüksek bir konumda bulunmasından dolayı bu yöndeki istanbul manzarasına hakim. Daire 1 sene sonra teslim.Fiyatı 439.000tl. Ödeme şartları peşinatın ilk kısmı olarak hemen 44000,1 sene ödeme yok, 1 sene sonra peşinatın ikinci kısmı 66000 ve devamında kalan 329.000 için 7 senelik banka kredi ödemesi.kredi faizleri ve peşinatlar ile beraber daire için ödenecek toplam bedel 573000 tl.Seneye daireyi teslim aldığımda kiracı alırım, kredi faizlerini kiracıdan çıkartabilirim diye düşündüm.Sizce bu şartlarda bu daireyi almak yatırım olarak mantıklı mı, cevabınız için şimdiden teşekkürler.