Ipotekli ev satisi hakkinda
Umur Bey merhabalar. Olayi kisaca ozetlemeye calisayim: Mayis 2013 tarihinde 50.000 tl konut kredisi kullanilarak alinmis bir ev aldim. Evin uzerindeki borcuda kabul ederek. O gunden beridir odemelerimi duzenli sekilde yapmaktayim. Fakat suan evi satmak istiyorum. Musteride buldum baska bir bankadan konut kredisi cekerek odemeyi yapacak. Suan evin uzerinde gozuken borc 47.500 TL fakat bu krediyi ceken kisinin bankaya kredi karti cek hesabi ve ek hesabindan borclari var. Banka evin uzerindeki borcu kaldirmak icin 87.000 tl talep etmekte. Ben bu borclari odemekle mukellefmiyim? sadece 47.500 odemem gerekmez mi? bu konuda ne yapabilirim? iyi calismalar.
