Doğru yatırım yaptım mı ?
Öncelikle merhaba, Başakşehir olimpa avm nin yanı başında bir daire aldım geçtiğimiz ay 320.000 TL ye tek bloklu bir siteden yaklaşık 13-14 yıllık yapı dairem prim yapar mı acaba doğru bir yatırım yaptım mı
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Öncelikle merhaba, Başakşehir olimpa avm nin yanı başında bir daire aldım geçtiğimiz ay 320.000 TL ye tek bloklu bir siteden yaklaşık 13-14 yıllık yapı dairem prim yapar mı acaba doğru bir yatırım yaptım mı
Evimi sattım bu paramın bir kısmıyla İzmir Dikili veya Çandarlı İlçelerinden arsa almak istiyorum:Hangi ilçeden almamı tavsiye edersiniz? Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim
İyi günler, binanın en üst katında bulunan dublex dairenin sakinleri iki kardeş olarak tapuyu ayırmak istiyorlar. Ben apartmanın bir sakini olarak bana geri dönüş olarak oluşabilecek potansiyel sorunlar hakkında bilgi almak istiyorum. İmza attığım taktirde binanın iskanıyla ilgili bir sorunla karşılaşma ihtimalim var mı? İmza atmalımıyım acaba?
Teras kat dairemiz var .10 yıl önce satın aldık . Satın alırken terasın açık olan kısımları konuta dahil edilerek ek oda ve mutfak yapılmış .Apartman yönetimi her sıkıntıda bu eklentileri yıktıracağını belirtiyor . Bu eklentileri tapuya nasıl dahil ettirebilirim . İmar barışı bu konuyu da kapsıyor mu ? Saygılarımla.
Sayın Tebernüş Kireççi , Neo yapı , bolluca ve çevresinde bir çok inşaat yapmış bir firma fakat şu anda şirketin içini boşaltmışlar gözüküyor. Çekler ödenmiyor, tapular teslim edilmiyor. Bankalara kredi taksitleri gecikmeye girmiş durumda. Bu konuda bir bilginiz var mı ?
iyi günler beyefendi ben uzun yıllardır kiracıyım krediyle bir ev almak istiyorum beğendiğim ev yeni yapılmış bir bina ve kat irtifakıyla satılıyo ben anlayamadım kat irtifakıyla ev almamızın bir mahsuru varmı acaba yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim
Merhaba, Sarissa sitesinde 2013 de 450,000 civarında olan 3+1 daireler şu an 650,000 TL civarında. Birinci sorum dairelerin değerlenmesi ortalamanın altında mıdır? İkinci sorum, Finans Merkezinin faaliyete başlaması ne zaman olacak?Üçüncü sorum ise Finans Merkezinin faaliyete geçmesi, metro hattının yakından geçmesi, etrafta yeni projelerin artması sitedeki sorunların çözülmek üzere olduğunu göz önünde bulundurursak, dairelerin eskiye nazaran daha hızlı artış göstermesini bekleyebilir miyiz?
merhaba tebernüş bey arnavutköyde bogazköy de 102 m2 emsal 0.95 3 kata imarlı fıyatı 125 bın tl. sizce buraya yatırım yapılırmı alınır mı. emsal 0.95 oluşu kafamı karıştırıyor. yanı buraya 96 m2 ancak ev yapılabılır ve 3 kat olmasınında bır espırısı yok gibi.yanlıs mı anlıyorum acaba.yardımcı olursanız sevınırım ...ayrıca catalça çakıl mevkıısınden tarla almak mı tesekkurler
beyoglu istiklal mahallesinde polat inşaatın arkataraf larında tapulu 140 m2 arsa üzerinde bagımsız beş daireli binamın 4 dairesinin içinde kiracılarım var her hangi bir firmaile daire karşılıgında anlaşma yaptıgımda her dairem için kira bedeli alabilecek miyim saygılarımla
merhaba imar veya iskan affı çıkar mı? bir öngörünüz var mı? Teşekkürler