Ankara, Çankaya, Mühye, 820 Parsel
Merhaba Tebernüş bey Ankara, Çankaya, Mühye 820 parselle ilgili bilgi verebilir misiniz İmar planı konusunda bilgi var mıdır? 500 mt2 arsamız var fakat kaç yıldır imar dahi gelmedi. tesekkurler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba Tebernüş bey Ankara, Çankaya, Mühye 820 parselle ilgili bilgi verebilir misiniz İmar planı konusunda bilgi var mıdır? 500 mt2 arsamız var fakat kaç yıldır imar dahi gelmedi. tesekkurler
Merhaba Tebernüs bey, ben almanya da yasiyorum ve 4 cocugum var 6 aylik ve 13 yas arasi.Kendim 36 yasindayim ve 14 yasindan berli calisiyorum. Isimde cok rahat parasida iyi ama mutlu degilim.Almanyada bi evim ve dairem var.Degirmenköy de tarla aldim.Sükürler olsun. Almanyadan biktim Türkiyemize temelli dönmeyi cok istiyorum.Almanyadaki evi ve daireyi satsam en az 1Million TL eder o parayla emlak isine girsen Türkiyemizde.Istanbul veya Ankara da arsa/daire/ev alip satsam olurmu yürürmü sizce? Sonucta cocuklarida unutmak istemiyorum gelecekleri almanyada gittikce kötülesiyor hersey zorlasiyor hele mülteciler geldikten sonra alman halki bile ayrim yapiyor. Siz olsaniz ne yapardiniz veya bu fikirde olan arkadaslarda cevap yazabilir. Tesekkürler
Selamlar. Future Park ile ilgili tüm yazılan soruları okudum. Ruhsatla ilgili bir hayli sıkıntı yaşandığını anladım. Şuanda son durum nedir ? Satış ofisi 2016 aralık ayında projeyi teslim edeceklerini söylüyor. Sizce bu tarih ne kadar doğru? Bu kadar sıkıntıdan sonra buradan 350 bin Tl'ye 2+1 daire almak mantıklı mı? Şimdiden teşekkür ederim Tebernüş Bey.
Merhaba Tebernüs bey , öncelikle çok teşekkür ederim, babacan yapı premium kuzey batı cepheli 4.kat 116 m2 net 75 m2 2+1 daire için 350 bin tl fiyat aldık bir kısmı peşin kalan kısmı kendi bünyesin de taksitli , fiyat sizce uygun mudur m2 bu aşamada fazla gibi ama bölgeye göre normal sayılabilir , kendi bünyesinde taksit yapması bize mantıklı geldi ama sizin yorumunuza göre değerlendirme yapacağız , yorumunuz gercekten bizim için çok önemli , şimdiden çok teşekkür ederim
Merhaba tebernüş bey saygılar. 1+1 7.kat balkonsuz dış cepheye Mercedes-Benz mengerlere bakıyor .net 35m2. 317 bin TL 2018 Mart teslim. %50 peşin gerisi vade farksız taksit ile alabilirim. Müşteri temsilcisi %40 teslimde prim yapar gibi konuştu. Yatırım için yorumunuzu alabilir miyim. Saygılarımla
Merhaba hocam ben tasdelen de 5 Katlı binadan mi daire almak lazim yoksa sultanbeyli emlak konut dan mi daire almaliyim fiyatlari ayni emlak konut site ozellikli tasdelen ise normal daire ne yapmalıyım Teşekkürler
Merhaba, anladığım kadarıyla daha önceki sorular yüksek gelirli yada beklentisi olan kişiler paylaşımda bulunmuş. Rica etsem orta geliri olan şahsım ve emsal niteliğinde taşıması adına, dar-orta gelirli olanlar için ÇEKMEKÖY Mahallesinde neresi düşünülmelidir? Maksimum 200.000 kredili daire düşünmekteyim. Son olarak, Şişli İlçesi Kuştepe Mahallesi'nin kentsel dönüşüm vb.. akıbeti hakkındaki öngörünüze de çok ihtiyacım var. Teşekkürler
Merhabalar. Kağıthane Hamidiye Mahallesinde 3+1 125 metrekare dairemin piyasa değeri şuan 325.000 TL civarı. Dairemin kredisini şuan kapatsam 60,000 TL. Burayı satıp, hem odemem gereken 60.000 Tl borcu sıfırlayıp hemde kalan bütçeyle Beylikdüzünden 125.000 TL civarı 2 tane daire almayı düşünüyorum. Sizce beylükdüzü de hızlı bir şekilde gelişir mi? Bu iki daire degerlenip 2 ye 3 e katlar mı, Kağıthane gibi. 2010 yılı sonunda Kağıthane'den 140.000 TL ye almıştım dairemi. Tavsiyeleriniz benim için çok önemli. Şimdiden Teşekkür ederim, iyi çalışmalar.
Sayın Tebernüş bey; başakşehir belediyesi seçim öncesi açıkladığı vaatlerinden bir tanesi olan bahçeşehir gölet alanını 5 katına çıkaracak olan park ve dere ıslahı çalışmalarına geç de olsa başlanmıştı. Fakat yapılan kısa mesafeli bir dere ıslahı çalışması haricinde bir çalışma yapılmadı ve o da durdu. Belediyeye sorduğumda bu çalışmanın İSKİ nin projesi olduğu ve kamulaştırma sorunları sebebi ile çalışmanın durduğu bilgisi verildi. Belediye kendisinin olmayan bir proje ile gurur duyarken ve projeyi sahiplenmiş gibi gözükürken olmayan sorunlar şimdi İSKİ nin üzerine kaldı ki bu sorunlar sanırım proje başlamadanda vardı. Orada Vaditepe projesi dahil birçok kişi bu projelere güvenerek ev aldı. Bu sorunlar şu an ne aşamada acaba. Yoksa sorunlar aşılamıyor denilerek böylece bırakılacakmıdır. Sizin ve editörlerinizin bu bölge hakkında yaptığınız haber ve yorumlarınız bulunmakta. Sizden ricam konunun son durumu hakkında İSKİ den bilgi almanız söz konusu ise bizlere bilgi verebilirmisiniz. Şimdiden teşekkür ederim.
Sayın Tebernüş bey Finanskent - 2 projesinin satışlarının başlama zamanı ve muhtemel satıl fiyat aralığı hakkında bir bilginiz varmı ? Ayrıca bu projenin yapımıyla birlikte finanskentlerdeki tapu sorunu hallolacakmı ? Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.