Kentplus centrium mu? Fuaye mi?

Soru

Yatırım amaçlı olarak başıbüyük bölgesini düşünüyorum. Kentplus Centrüum sitesinde 1+1 baktım. bir de Fuaye sitesinde yine 1+1 daire var. ikisi arasında kaldım. hangisini önerirsiniz? hangisi daha çok prim yapar? kolay kiraya verilebilir mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Kasım 2014 | 14:20 Yasemin Yonsel 2301 Kişi okudu

suryapı idilia hakkında

Soru

tebernüş bey merhaba sur yapı idilia da yatırım amaçlı 1 artı 1 daire almayı planlıyorum..toplam da 299000 tl ye maliyeti ..sizin düşüncenizi öğrenebilirimiyim? mantıklı bir yatırım mı? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Kasım 2014 | 12:32 serkan yuce 2301 Kişi okudu

DUMANKAYA KONSEPT HALKALIDAKİ OLUŞACAK SICAK SU PROBLEMİ!!!

Soru

Sayın Tebernüş Bey, Dumankaya Konsept Halkalı projesinden 2+1 124 m2 daire satın aldım. Dumankaya Konsept Halkalı projesinde sıcak su olmayacağı ile ilgili bir şikayeti daha önce bir projede böyle bir durumun olup olmadığı sorulduğunda duymadığınızı belirtmiştiniz. BİLGİNİZ OLSUN BÖYLE BİR DURUM VARMIŞ!!ÜSTELİK YİNE NE YAZIK Kİ DUMANKAYA'NIN PROJESİNDE!!!!!!! AŞAĞIDA YAZILI OLAN ŞİKAYETLER şikayetvar.com İNTERNET SİTESİNDEN ALINMIŞ ŞİKAYETLERDİR: "Dumankaya İnşaat Adres Su Sitesindeki Problemler Çözülmedi. ...Taşınalı 1 ay oldu ve 1 aydır ne sıcak suyumuz var,ne internetimiz var,..." "Dumankaya İnşaat Adres Su Projesinde Sıcak Su Yok! Dumankaya İnşaat'tan satın aldığım Adres Su projesindeki dairem 16 Nisan 2014'te teslim edildi. Teslim edildiğinde doğalgaz, su, elektrik vs gibi her türlü şeyin hazır olduğunu ve hemen yarın taşınabileceğimizi belirttiler. Ben de kirada oturan biri olarak Nisan ayı sonunda anahtar teslimi yapılmış adres su projesindeki daireme taşındım fakat dairede sıcak su yok. Konuyla ilgili satış sonrası hizmetlerini belki 30 defa aradım. Fakat bırakın çözümü doğru düzgün açıklama yapan bile yok. Site yönetimi kurulacakmış ki kazanlar yansın ve biz sıcak su kullanalım. İyi de daire teslim edilmiş, yaşam başlamış. Sıcak su gibi hayati öneme sahip bir şey için daha ne kadar beklemeliyiz?" Yukarıda bahsedilen konu bize Dumankaya çağrı merkezi temsilcileri tarafından bize söylenen sözler ile aynı. KONUYLA İLGİLİ SİZDEN DE BİR ARAŞTIRMA VE İLGİ BEKLİYORUZ TEŞEKKÜRLER...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Temmuz 2014 | 13:25 BİNNUR TETİK 2302 Kişi okudu

Yeni ev alırken masraflar hk

Soru

Merhaba Tebernüş bey, İnşaat aşaması devam eden bir ev alacağız,bizim ödememizi gereken masraflar hangileridir,genel uygulama piyasada nedir? Bizden Tapu masrafı Banka masrafı-kredi için Oturumdan önce aboneliklerin masrafı KDV ve iskan masrafı alınacağı söylendi Yukarıdaki masraflardan bizim kaşılamayacaklarımız olabilir mi? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ağustos 2013 | 23:50 Savaş Yılmaz 2301 Kişi okudu

Kredili konut alımı, altın ve dolar

Soru

Tebernüş Bey merhabalar, konut almayı düşünüyorum. kamu bankaları çok düşük miktar kredi veriyor ama şu an 2,05 ten alabileceğiniz kadar krediyi özel bankalardan veren bir tanesi var. 1.29 yerine 2.05 ten kredi almak hakkında ne düşünürsunuz? Bu enflasyonist ortamda yüzde 2,05 oranı da fena değil midir? Kredi muslukları acilacak diyorlar ama o zaman da yine ev fiyatları yükselecek. Diğer sorum ise kredi limitinin çok yüksek olmadığı bir durumda evin parasının büyük bir kısmının dolar veya altın bozularak alınması hakkında ne düşünürsunuz? Oturmak için almıyorum, yatırım olarak değerlendirmenizi rica ediyorum. Selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ekim 2022 | 08:31 Meryem agdas 2299 Kişi okudu

Benim kentim yaliva?dan ev almak mantikli mi?

Soru

Tebernus bey, Ayni doruyu bir baska okurunuz da sormus ona ?etrafindaki evlere bakiniz? demissiniz ama burasi bir tepede ve etrafinda orman var, yani jarsikastirilacak hic birsey yok , insanlar bu proje bittigi zaman burada ev almak ister mi? Degerlenir mi? Meseka 100 bin tl?ye alinmis bur daire 1 yil sonra suzce ne kadar degerlenir? Ben hic kinaenin gelip de bu projede ev kuralayacagini düşünmüyorum, tek secenek satis bu da alan kusiyi karli yapar mi sizce? Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2020 | 20:49 Hatice okumus 2300 Kişi okudu

Su basman kotu yuksek yapılmış bina

Soru

Merhaba Tebernüş bey, 2008 yılında yaptırmıs oldugum 5 katlı binanım arka cephesı park alanı ve park alanın arkasında 7 kat imarda gozuken yeni bina yapıldı. Lakin yapılan 7 katlı binanın su basman kotunu yuksek yaptıkları için binamın arka cephesindeki park alanında istinat duvarı yaparak 3 m dolgu yapıldı bu durumda dukkanımın arka cephesi kapandı ve yapılan istinat duvarı 1 katın balkonuna kadar yükseldi. 7 Kat imarda gozuken binanın 4 kosesınde de aynı dolgu yapıldı ve dolgu altına 1 kat var. Dolgu uzerınde kalan kısım studio dukkan ile 8 katlı gozukuyor. Bu durumda ne yapmalıyım ?

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
28 Eylül 2016 | 12:40 Selcuk Eroglu 2299 Kişi okudu

Aynı gün kiraya vermekten vazgeçme

Soru

Bu gün 14.04.2016 da evi kiralamak isteyen biri ile kontrat yaptım(2 nüsha, notersiz aramızda) Aynı gün içinde kiralamak isteyen kişi hakkında edindiğim olumsuz bilgiler sebebiyle(Daha önce oturduğu yerde çok sorunlar yaşattığı hatta ev sahibinin kurtulmak için evi sattığını satın alanında zorla çıkarttığını) kiraya vermekten vazgeçtim. 600 TL elden kira almıştım. Kiralamaktan vazgeçtiğimi ve parasını gelip almasını telefonla ve sms ile söyledim. Bana elinde kontrat olduğunu eve girip 1 yıl oturma hakkı olduğunu belirtti. Henüz eve taşınmamış, aynı gün vazgeçmişim. Kontratı sebep göstererek eve zorla girip oturmaya hakkı var mı? Ne yapabilirim

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
14 Nisan 2016 | 20:53 Vedat Uyanık 2300 Kişi okudu

Acunkent sorunların çözülmesini de gördük =)

Soru

Sayın Tebernüş Bey Esenyurt Acunkent sitesinde A Bloklarının sorunlarının çözüldüğünü oturumlarına, satışlarına ve kiralamalarına başlandığı gördüm. Kendi dairemi de satış ofisinde ki arkadaşlara talimat verdim itinayla ilgileniyorlar. Bunlara hasret kalmıştık şimdi görünce duygulanıyorum buradan bu çağrım ve paylaşımım herkese örnek olur ve diğer bloklarda ki sorunlarda biran önce çözülür. Yönetime ve çalışanlara çok teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Kasım 2014 | 22:10 olgun aktaş 2299 Kişi okudu

Point Bornova yanı arsa değerlendirmesi

Soru

Point Bornova güney tarafında otogar karsısında arsalar var. Emax 3 deniyor o bolgede.yatırım yapma konusunda düşüncelerinizi merak ediyorum. Point bornova insaati da yol seviyesinden gorunmeye basladi.teşekkürler.

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
12 Ağustos 2014 | 10:51 hüseyin egilmez 2299 Kişi okudu