Bedavaya yaşıyormuşuz acaba şimdide öylemi sizce
İstanbul dan Selamlar tebernüş bey iyi çalışmalar dilerim şuanki konut fiyatlarına bakıyorum bundan 2-3 sene fiyatlar bedavaymış ve biz görememişiz çılgınca artan fiyatlar nereye gidecek oda belli değil acaba kendi kendime diyorum şuanki fiyatlar da 2-3 sene sonra yine bedava gibimi gelecek ???? 2 milyondan aşağı daire kalmadı oda İstanbul?un kenar semtleri hiç evi olmayana kampanya yapılyor ama en düşük daire 3 milyon 1+1 hiç evi olmayan adam nasıl alsın onu işin özü zengin zenginleşti evi olmayan hepten fakirleşti sizce çözüm yabancılara konut satmamak mı teşekkürler
