ısı pay ölçer sisteminden vzgeçmek şartları nedir
30 daireli bir apartmanda oturuyoruz ısı py ölçer sisiteminden vazgeçme egilimi var kat malikleri arasında gereken çogınluk şartı varmıdır vzgeçme kararı alınabilirmi kanuni bir yaptırımla karşılaşılırmı
