Özel kullanım tam olarak nedir alınır mı?
Öncelikle selamlar abi özel kullanım arsa alınır mı alınırsa ev yapmak nsl olur elimde az bi birikimim var riskli bişey istemiyorm yardımlarınız için şimdiden çok tşk ederim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Öncelikle selamlar abi özel kullanım arsa alınır mı alınırsa ev yapmak nsl olur elimde az bi birikimim var riskli bişey istemiyorm yardımlarınız için şimdiden çok tşk ederim
Sayın Tebernüş Bey öncelikle selamlar saygılar...Geçen yıl Değirmenköy den araplı mevkiinden metrekaresi 14.2 TL. den 5200 metrekare arazi almıştım.Tabi hemen değerlenmesini beklemiyoruz ama eşimle anlaşmazlığa düştük buranın 20-30 yıl sonra değerleneceğini bu kadar parayı bağlamanın yanlış olduğunu bunun yerine başka bir yatırım yapmamız gerektiğini söyleyip duruyor..kararsız kaldım satsam mı yoksa o kadar yıla ulaşıp görür müyüz,başka bir alternatif mi bulsam kararsızım ne dersiniz??
....projesinden ev alırken benim kesin olarak haklarımın korunması mümkün mü? Resmi ve yasal bir sözleşmesi var mı? Güvenilir mi?Faizsiz mi gerçekten? Bu sorularımın cevabını en kısa sürede mail adresime bildirmenizi rica ediyorum teşekkürler.
Merhabalar,Tebernüş bey iyisinizdir inşallah..Silivri Akören ve Bekirli köylerinin 1/1000'lik imar planları ibb meclisince onaylandı ve askıdan indi.İmar çalışmasını merak edenlere duyrulur..Saygılarımla
2 yıl önce hisseli olarak aldığım 2500 m2 imarsız arsamı satmak istiyorum. Ancak hisseli satışların durdurulduğu söyleniyor. Parselin tamamı 24 dönüm. Hissemin tamamını (2500 m2) satmak için bu aşmada hangi yollara baş vurabilirim? İlginiz için şimdiden teşekkür ederim
Sayın Tebernüş Bey600.000 TL ile en iyi nası5l yatırım yapılır?ethemefendi TL 500 bin 3+1 1 yıllık bina kiracılı mı?yada nish istanbul 82 m2 TL 390 bin liraya residence ve kalan para ile bir dükkanmıpeşinen teşekkürler ve saygılar
Nihat Bey Merhabalar Sorum yönetici yardımcıları yönetimde adı geçen kişiler aidat öder mi? Saygılarımla
Merhabalar... Avcılar Denizköşkler mahallesinden 25 yıllık 4. kat 2+1 90 m2 bir ev almayı planlıyorum. Evin fiyatı 240 bin TL. Dış cephesi yapılmış evin içi de kapılar,parkeler vs hep değiştirilmiş pek masrafı yok..Aklıma takılan tek sorun 1. derece deprem bölgesinde olması ve 2000 depreminden önce yapılması... Sizce alınmalı mı yoksa başka alternatifleri mi düşünmeliyiz ?
İyi günler Tebernüş bey. 5 yıl boyunca kira gelirinden faydalanıp daha sonra satmak istediğim bir ev almak istiyorum. 5 yılın sonunda Kayaşehir mi daha çok değerlenmiş olur Beylikdüzü mü (yakuplu vs) karar veremedim. Yardımcı olursanız çok sevinirim
Benim almış olduğum blokta daire kalmadığı için şu an da 200.000-210.000 tl dairemi sayıyorlar.Kira olarak ta 750-850 arası değişmekte.Uzun bekleyişimizin ardından beklediğimize değdi.Vesile olduğunuz için size teslim ettiği için de Mehmet Yalçıntepe'ye çok teşekkür ederim.