Tapusuz ev haciz ile satılır mı
2003 te Devir sözleşmesi ile aldığım evin tapusunu hemüz alamadım ama tüm borcu bitti borcum nedeniyle bu ev haciz ile satılır mı
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
2003 te Devir sözleşmesi ile aldığım evin tapusunu hemüz alamadım ama tüm borcu bitti borcum nedeniyle bu ev haciz ile satılır mı
merhaba sayın tebernüs bey ben Kahramanmaraş dogukent civarında belediyenin yaptığı güneş evlerde 4.kat kuzey doğu cepheli A blokta net 93,50 metre kare 3+1 daire almayı düşünüyorum evler 2016 sonuna doğru teslim edilecekmiş kooperatif üyelik devri için bir şahıs 60.000 istiyor geri kalanı 50.000 civarı kredi çekilecek uygun faiz oranıyla anlaşmalı bankadan sizce alsam nasıl olur yakında oranın geleceğinin olduğu söyleniyor vergi dairesi başkanlığı, kuyumcular sitesi, yedi kuyular kayak merkezi ve Gaziantep yoluna açılacak bulvar dan dolayı tercih etmeyi düşünüyorum sizce mantıklı mı alabilir miyim sayın tebernüs bey vereceğiniz cevap için şimdiden teşekkür ederim. sagılar
Merhaba Tebernüş Bey , Tema İstanbul projesinden Nisan 2015 de ev bakmaya gittiğimde , batıya bakan kule bloklarda , 3+1 , KB cephe 13. kat net 107 m2 , brüt 147 m2 daire için 626.000 lira fiyat aldım.Haziran 2015 de gititğimde ise , yine aynı bloklarda 21. kat ve 8. kat kalmış ikiside KB cephe ve net 107 , brüt 147 m2 şeklinde ve fiyat 662.000 lira olmuş.2 ay gibi bir sürede üzerine 36.000 lira zam geldi , ve Temmuz fiyatarı içinde %2-3 civarı zam geleceği söyleniyor.Projede henüz satılmayan ve satışa çıkmamış 700 konut daha var.Her geçen gün satışa çıkan ve satılan konutların fiyatlarının yükselmesi , Tema World projesinin yapılması , 2018 Metro Tema istasyonunda açılma olasılığıda dikkate alındığında bu ev 662.000 liraya alınır mı ? Bu rakamlar en uç fiyatlar mı , yoksa dahada prim yapar mı ? Yoksa başka alternatiflere mi yönelmeli ?
Merhaba sayın Tebernüş Bey, gugılda bir emlak balonu sorgulaması yaptım, bir kullanıcının size sorduğu soruya Türkiye'de emlak balonu yok, olması için siyasal iktidarın düşmesi gerektiğini söylemişsiniz. Allah aşkına neden insanları kandırıyorsunuz? Ben Ankara'da oturuyorum, bağlıca denen ve gelişen bir muhitte ortalama evler 400 bin TL'den BAŞLIYOR. Bu evlerin kira getirisi şimdilik en fazla 900 TL. Bir bakın bakalım balon var mı yok mu? Türkiye'de devasa bir emlak balonu vardır ve bunun orta ve alta kesimin ev sahibi olması için acilen patlaması gerekmektedir (Tabi siz kaymak yiyenlerin bu işten hiçbir çıkarı olmayacak). Çünkü bu iktidar sayesinde devasa bir kayıt dışı ve kaçak para ortada dolaşıyor, insanların bu parayı emlaktan başka bağlayacajları güvenli bir liman yok. Ben kendi adıma yeni yapılan bir siteden 25 tane daireyi bir günde satın alıp, bırakın satmayı kiraya vermeye gerek bile duymayan insanlar gördüm. Alah bu iktidarın da, orta ve düşük gelirli insanların düşmanı sizin gibilerin de ***** versin. Hadi "hayırlı işler" sayın emlakçı.
Merhaba, Öncelikle soruma hızlı ve aydınlatıcı cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Son birkaç soru sormama izin verirseniz, yorumlarımı ve sorularımı aşağıda belirtmeye çalıştım. Metropol İstanbul'un getirisi ve ederini kıyaslarken Varyap Meridian'ı referans almamı tavsiye ettiniz. Genel olarak, size göre, Varyap Meridian ile Metropol İstanbul, bundan sonraki süreçte, (% net getiri olarak), 1+1/2+1 aynı m2'li, şerefiyesiz, dış cepheye bakan standart daireler göz önüne alındığında, paralel değer artışları mı izler ? Yoksa Meridian beklenen karını yüksek oanda yapmıştır; bundan sonraki zaman diliminde Metropol İstanbul, Varyap Meridian'a göre göreceli olarak daha yüksek oranda getiri sağlar diyebilir miyiz? Şu anda Varyap Meridianda da 2. elde de m2'si 5200-5500 TL'e satın alınabilecek iyi cepheli daireler var. Benzer dairenin (yüksek kat dış cephe şehir manzaralı), Metropol İstanbuldaki indirimli m2 fiyatı ise 6400-6500 TL civarında. (Not: Benim hemen kira getirisine ihtiyacım yok; önemli olan evin 2-3 sene içerisinde net % getirisi) Tekrar Teşekkürler..
merhaba tebernus bey ..benim sorum evinpark atasehir projesiyle ilgili olacakti..gecen gun sizin programda sefa insaat yonetim kurulu uyesi ugur ozturku seyrettim ama programda hic atasehiri konusamadiniz cunku sure yetmedi.. bugun internette arastirma yapinca sizin programa ciktigini gordum..proje hakkinda ne dusunuyorsunuz? lokasyonu cok iyi yerde ve ileride yapilmasi planlanan simdiki gumruk arsasinin tam karsisi..ileride degerlenir gibi geldi bana, fakat sorun su gazetede birim metrekare fiyati 4 bin tl diyor ama o lafta kaliyor tabi cunku net degil brut..nete vurunce 6.5-7 bin tlye geliyor..proje hakkinda bilgi verirmisiniz? lokasyon? malzemeler felan..iyimidir? yada o bolgede onerebileceginiz baska proje varmidir? ben cok arastirdim gerci butun projelerde nete vurunca fiyatlar ucuyor...bu projenin fiyati atasehir lokasyonuna gore iyi degerlerde..bu arada ugur bey baska zaman programiniza cikacakti haber var mi acaba
Merhabalar Tebernüş Bey tüm yazılarınızı dikkatle takip ediyoruz verdiğiniz bu hizmet için öncelikle çok teşekkür ediyorum. Bizim Niğdede dededen kalma arazi imar girdi ve müteahhitle anlaşıp Babama 15 adet 3+1 daire alarak sözleşme imzaladık. Evler teslim edilmek üzere yalnız ne ben ne babam variyetli insanlar değiliz (babam memur emeklisi ben memurum) bu evlerin mutfak dolabı kombi vs yaptırılması lazım bunun için dairelerden 1 ini belki 2 sini satmamız gerekecek siz bizim yerimizde olsanız ne yapardınız hadi birini satıp tüm eksikleri yaptık diyelim o kadar kiracı ile uğraşabilirmiyiz birde ev fiyatları yaklaşık 400 bintl, kira getirisi bin tl civarı kira çarpanıda çok mantıklı değil bir kaç daireyi satıp altın, borsa vb yatırım mı yapardınız yada hepsini satıp kira çarpanı mantıklı üni yakınında 1+1 dairemi almak mantıklı olur yada şöyle sorayım siz bizim yerimizde olsanız ne yapardınız nasıl bir portföy oluştururdunuz gerçi bu düşünceler benim şahsi düşüncem babam mal almaktanda satmaktanda korkar babama kalsa evlerin içini bile zor yaptırırız :) cevabınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
Babamın 20 sene önce aldığı köy tapulu satış senedi var bu yerlerin tapusunu çıkara bilirmiyim
Merhabalar küçükçekmecede yapılavak bizim mahalle projesinin alanı tam olarak neresidir acaba?tastepedeki marmara üniversitesinin alanı mı?başkan bu alanı seçim vaatlerinde büyük bir park yapacağını açıklamıştı?artık sitelere doydu bu alanlar.yeşillik alanlara,parklara nefes alacağımız yerlere ihtiyacımız var.iyi günler
merhabalar öncelikle sorunun cevabını yanıtladığınız için şimdiden teşekkür ederim oturduğum daire de kiracıyım bu daire icradan satıldı banka borca mahsuben satın aldı bundan sonra nasıl bir yol izlemem gerekiyor bana ne kadar süre tanırlar ne kadar sürede ev bulup burayı boşaltmam gerekir süre uzar mı uzarsa en azından düzenimi bir süre bozmamış olurum lütfen yardımcı olur musunuz